Професия: Продуктов маркетинг мениджър

За професията разказва Нора Георгиева, мениджър "Продуктов маркетинг", Progress

Нора Георгиева    ©  Капитал
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Продуктовият маркетинг е ефективно комуникиране на стойността на един продукт към неговата целева аудитория. Целта е да се разбере какъв проблем решава продуктът, да достигна до хората, които имат този проблем, и да бъдат информирани, че има решение за тях.

Визитка

Нора Георгиева е мениджър "Продуктов маркетинг" в Progress. Има бакалавърска степен по бизнес администрация и журналистика и масови комуникации от Американския университет в България (АУБ). Професионалният й път започва през 2009 г. в "Мелън" АД като маркетинг специалист за мобилните им приложения, а впоследствие и за бранда на компанията. След това работи в българския технологичен стартъп "Вибласт", който за съжаление вече не съществува. Там освен с маркетинг се занимава и с продажби, бизнес развитие и дори човешки ресурси - където е добила представа от първо лице как всяка функция допринася за успеха на един бизнес.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар