Професия: Продуктов маркетинг мениджър

За професията разказва Нора Георгиева, мениджър "Продуктов маркетинг", Progress

Нора Георгиева    ©  Капитал
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Продуктовият маркетинг е ефективно комуникиране на стойността на един продукт към неговата целева аудитория. Целта е да се разбере какъв проблем решава продуктът, да достигна до хората, които имат този проблем, и да бъдат информирани, че има решение за тях.

Визитка

Нора Георгиева е мениджър "Продуктов маркетинг" в Progress. Има бакалавърска степен по бизнес администрация и журналистика и масови комуникации от Американския университет в България (АУБ). Професионалният й път започва през 2009 г. в "Мелън" АД като маркетинг специалист за мобилните им приложения, а впоследствие и за бранда на компанията. След това работи в българския технологичен стартъп "Вибласт", който за съжаление вече не съществува. Там освен с маркетинг се занимава и с продажби, бизнес развитие и дори човешки ресурси - където е добила представа от първо лице как всяка функция допринася за успеха на един бизнес.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар