Професия: Продуктов маркетинг мениджър
За професията разказва Нора Георгиева, мениджър "Продуктов маркетинг", Progress
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Нора Георгиева е мениджър "Продуктов маркетинг" в Progress. Има бакалавърска степен по бизнес администрация и журналистика и масови комуникации от Американския университет в България (АУБ). Професионалният й път започва през 2009 г. в "Мелън" АД като маркетинг специалист за мобилните им приложения, а впоследствие и за бранда на компанията. След това работи в българския технологичен стартъп "Вибласт", който за съжаление вече не съществува. Там освен с маркетинг се занимава и с продажби, бизнес развитие и дори човешки ресурси - където е добила представа от първо лице как всяка функция допринася за успеха на един бизнес.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.