Предстои The Future of Work Summit: Leadership, Talent and Technologies

Shutterstock

Предстои The Future of Work Summit: Leadership, Talent and Technologies

На 28 октомври лидерите ще обменят опит с 19 лектори, които ще се включат от различни точки на света и България

2969 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Последните 19 месеца безспорно бяха предизвикателен период за лидерите и специалистите по човешки ресурси в организациите. В петък, 13 март 2020 г., започна една история, която вече знаем как продължи, но в същото време не знаем как ще приключи, защото все още е в развитие. Въпреки външните фактори (световна икономическа и здравна криза) мениджмънтът в българските компании съумя да се справи почти безпроблемно с технологичните, административните и здравните предизвикателства вътре в компанията, показа проучване на "Кариери" от ноември м.г. Вече към края на 2021 г. стратегиите за управление на новите модели на работа са норма и лидерите знаят, че единственият път за развитие на организациите е интегрирането на нови технологии в бизнес процесите и фокусът към нуждите на служителите.

Какво ще бъде бъдещето на работата?

На 28 октомври ще се проведе конференцията The Future of Work Summit: Leadership, Talent and Technologies. Голямото събитие, което ще даде посоката на бъдещето на работата и шапката, под която през изминалата година експерти от България и чужбина дискутираха пред "Капитал" и "Кариери" промените и предизвикателствата пред трансформираното работно място.

Целодневният хибриден форум дава възможност на лидерите и специалистите по човешки ресурси да черпят ноу-хау и да обменят опит с 19 лектори, които ще се включат от различни точки на света и България. Те ще обсъдят темите, свързани с лидерството в турбулентни времена, новият пазар на таланти, технологиите и промененият работен живот. Заявете билети за вашия мениджърски екип тук.

Лектори:

Джоб дер Форт,

изпълнителен директор и съосновател, Remote

Remote е unicorn с пазарна капитализация над 1 млрд. долара и една от най-бързо растящите компании в света за управление на дистанционни екипи и привличане на таланти. Преди да основе Remote, Джоб е работил в GitLab като продуктов вицепрезидент и е отговарял за привличането на таланти в 67 различни държави.

Дан Шаубел,

управляващ партньор в Workplace Intelligence

Авторът на бестселъри на New York Times Дан Шаубел е управляващ партньор на Workplace Intelligence, изследователска и консултантска фирма, която помага на специалистите по човешки ресурси да се адаптират към тенденциите, да стимулират представянето и да се подготвят за бъдещето. Смятан за авторитет в областта на човешките ресурси, таланта и лидерството, Шаубел прекарва кариерата си в изследователска дейност и дава съвети за успешно работно място и кариера.

Бенджамин Лейкър,

професор по лидерство и следдипломна изследователска посока в Henley Business School

Негово емпирично проучване, което се цитира в най-продаваните книги и водещи световни списания, широко отразявани от The Economist, The Financial Times, Harvard Business Review, MIT Sloan Management Review, The New York Times и The Washington Post, генерира милиони четения и последици за обществото. Той получава постоянна покана да взима участие в конференции на политически партии, да дава информация за израждане на правителствени политики, да дава съвети на мултинационални компании като Apple и American Express и да се появява периодично в новинарските предавания на BBC и Bloomberg, включително Newsnight и Surveillance.

Давид Бизе,

основател и главен изпълнителен директор, Talent Fountain

Давид Бизе е основател и главен изпълнителен директор на Talent Fountain, бутикова консултантска фирма, фокусирана върху привличането на таланти, управлението на таланти и стартъп културата. Опитът на Бизе произхожда от самия епицентър на уеб технологиите, като започва кариерата си в Netscape, работейки с Марк Андресеен и екипа, който направи интернета достъпен за масите. Бизе е първият служител на Google в Европа, изграждащ организацията от 100 до над 5000 служители за 7 години. От 2010 г. си сътрудничи с над 100 стартъп компании в цяла Европа, за да разшири човешкия им капитал.

Хуан Корал,

HR ръководител на регионалните функции в оперативното звено на Coca-Cola в Европа

Специалист в областта на човешките ресурси с над 20-годишен опит в компании, работещи с бързооборотни стоки, като Kellogg's, PepsiCo Foods и The Coca-Cola Company в Латинска Америка и Европа.

Корал има особен интерес към трансформацията на бизнеса и емоционалния капитал, за да осигури разнообразна, приобщаваща и мултикултурна работна среда. Специализиран е в управление на таланти, трансформация на културата, организационно развитие и планиране на човешки ресурси.

Още лектори, които ще вземат участие в конференцията, са:

  • Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор и председател на борда на директорите на "Теленор България"
  • Цветанка Минчева, директор "Глобално банково обслужване" на УниКредит Булбанк
  • Венцислав Касамски, директор "Бизнес развитие" за aутсорсинг центровете на Modis в Европа

Всички лектори можете да видите в този линк.

По повод Световния ден на психичното здраве (10 октомври) "Капитал Кариери" създаде "Календар за психичното здраве - октомври 2021 г.". Всяка седмица читателите могат да открият в него дребни, но положителни жестове, които могат да направят към себе си или към близките и колегите си, така че да намалят стреса в животите им. Вижте съветите до 15 октомври и очаквайте още всяка седмица до края на месеца:







За да се запишете за бюлетина The Future of Work, проследете този линк.

Последните 19 месеца безспорно бяха предизвикателен период за лидерите и специалистите по човешки ресурси в организациите. В петък, 13 март 2020 г., започна една история, която вече знаем как продължи, но в същото време не знаем как ще приключи, защото все още е в развитие. Въпреки външните фактори (световна икономическа и здравна криза) мениджмънтът в българските компании съумя да се справи почти безпроблемно с технологичните, административните и здравните предизвикателства вътре в компанията, показа проучване на "Кариери" от ноември м.г. Вече към края на 2021 г. стратегиите за управление на новите модели на работа са норма и лидерите знаят, че единственият път за развитие на организациите е интегрирането на нови технологии в бизнес процесите и фокусът към нуждите на служителите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал