Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори

За десет дни от началото на кампанията партиите са похарчили 756 356 лв. Най-много получени средства е декларирал "Канал 3"

Голямото наддаване за политическа реклама в медиите по време на местните избори започна. За първите десет дни от изборната кампания най-много привлечени средства за политическа реклама е декларирала телевизия "Канал 3", а най-много официално похарчени средства е обявила ВМРО – БНД - 106 827 лв. Това е равносметката от медийния мониторинг за изборите, който фондация "Институт за развитие на публичната среда" (ИРПС) традиционно извършва за всяка изборна кампания.

Десет дни след официалния старт на предизборната кампания на 27 септември общата стойност на подписаните договори, публикувани от наблюдаваните от екипа на медии, възлиза на 756 356 лв. Тези изводи обаче са на фона на едно сравнително ново явление - договори за безвъзмездно отразяване на част от участниците, които сключва кабелния канал "Евроком", а отскоро - и тв "Европа".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове