Най-важното за новия закон за потребителските продажби

Дори когато потребителят на цифрови услуги не плаща цена, а предоставя само лични данни, дейността на търговеца също е обект на регулация

Радослава Макшутова, адвокат в адв. дружество "Димитров, Петров & ко." Специализира в областта на правото на информационните и комуникационни технологии и защитата на личните данни.

Никола Стойчев, старши адвокат в адв. дружество "Димитров, Петров & ко." Специализира в областта на телекомуникационното право, правото на информационните и комуникационни технологии, медийното право, административното право и др. Автор и на предишни статии в областта на защитата на потребителите.

Ако сте търговец на стоки (независимо дали търгувате онлайн или във физически магазини), предоставяте цифрови услуги (напр. приложения за съхранение на данни, споделяне на видео- и аудио съдържание, стриимийнг услуги, cloud/SaaS услуги, социални медии, приложения за текстови съобщения и други) или цифрово съдържание (напр. видеоклипове, цифрови игри, аудиофайлове, електронни книги и други) или пък сте потребител, тази статия вероятно ще представлява интерес за вас.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се