При това положение най-големият капитал на сайтовете остава тяхната аудитория. Това е нещото, което те могат да продават - на рекламодателите, на маркетолозите, на обществените организации, на политическите партии, изобщо на всеки, който иска да влияе на някого и е готов да плати или да вложи усилия за целта. Данните за аудиторията на различните онлайн места обаче досега бяха непрозрачни и подлежаха на манипулиране. Затова е важно те да се измерват по общи правила от независима институция. Тогава рекламодателите ще могат да имат по-ясна представа точно до кого достигат техните послания, с други думи, да постигат повече продажби срещу инвестициите в реклама. От своя страна сайтовете ще имат основание да искат повече пари, които да инвестират в подходящи нови идеи и услуги.
Още по темата
Онлайн рекламният пазар в България ще расте лавинообразно през следващите 4 години
30 май 2008Повече за българския интернет - натиснете тук
Обективните данни за онлайн-аудиторията ще дадат нов тласък за развитие на мрежата в страната
30 май 2008Такъв е демографският профил на типичния български интернет-обитател
30 май 2008
По-важните теми, които ще намерите в новия брой на "Капитал"
15 фев 2019, 2688 прочитания
17 фев 2019, 2690 прочитания
17 фев 2019, 1694 прочитания
17 фев 2019, 1672 прочитания
17 фев 2019, 1378 прочитания
17 фев 2019, 1354 прочитания