Спешна следизборна хирургия
Избори трябва да има след повече от година и половина и БДЖ е последният шанс на правителството да докаже, че иска и може да прави реформи


Иван Бедров

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Бойко Борисов пред БНТ
Пациентът е БДЖ и той не умира, защото отдавна вече е умрял, изпаднал е в мозъчна смърт и само платената от нас държавна апаратура поддържа имитацията му на живот.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
14 коментара
Колкото по-късно започне решаването на един проблем, толкова по-трудно е решението.
Ето го плодът на многогодишната работа в ущърб на БДЖ.
Лош железен път, ниска скорост на придвижване, мизерни вагони с миризливи тоалетни, кражби на всички равнища в компанията, преливащо от ненужен персонал щатно разписание станало своеобразен пристан на чакащи достигане на възраст за пенсия безделници....
За да добиеш правилна представа за Булгаристан, пътувай с БДЖ до малките гари с каубойските влакове през зимата.
Вземи си храна и вода за 3 /три/ дни, дебели дрехи, комплект за лична хигиена, тоалетна хартия, пожарогасител, боен комплект за оцеляване.
Към края на пътуването ще са изчезнали всякакви спомени за модерни магистрали, хотели, МОЛ-ове и спортни зали. Вместо Лентореза и Цвък ще виждаш образите на другарите Тодор Живков и Добри Джуров.
Доста хора в Булгаристан биха дали едната си ръка за пътуване 40 години назад във времето. А ето какво им трябва - едно билетче за БДЖ от Свищов през Левски, Царева Ливада, Дъбово, до Триъгълника на Смъртта.
Проблемите на БДЖ бяха дълго време замитани под килима. Тази огромна и на практика монополна структура е рай за чиновници крадци и захранване на партийни касички.
Ще го кажа за пореден път. Ако останат само тези съкращения, скоро ще четем за фалит. Та ако не последва оптимизация и на работата и персонала, няма никаква нужда от тези упражнения.
БРАВО на Гърция - това са държавници !!!!
В името на страната и заради опростяването на над 100 милиарда евро се прави коалиционно правителство !!!! Подарени 100 млрд. евро !!! на Гърция. Браво !!!! Гърция пичели, пичели дори когато изглежда че губи !!!! А ГЕРБавата мафия ни плаши с гръцка криза ....... Кога ще ги стигнем гърците ......???
На България й трябва такова задлъжняване, такова финансиране и използване на заеми, а после и опростяване-подаряване на 100 милиарда, или поне половината...... За да се позамогнем. Но...., нас ни управлява мутро-мафия, която ни скубе, която не ни лекува, а пенсионерите, науката, образованието и майките са на в мизерно състояние.
Групировката ГЕРБ е особено вредна за България !!!
Може ли мутра, мафиот и ИПОНец - бивш СИКаджия да бъде и хирург ????? Може, зависи от сивите клетки и опита с бухалки ..... С бухалките се постига анестезия, а с оръжието се изрязва.... В същото време топ-мафията дебелее, хранена и пазена от държавата !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Заповядайте в Блогът за железници - мнения на жп клиенти, анализи, коментари.
www.rail.blog.bg
До коментар [#5] от "cobourga":
Айде след 5-6 месеца като пенсиите в гърция станат по 100 милиона драхми=10еуро пак да ги пишете тия глупости. И след 10 години, като са станали отново по 100еур пак да пишете.
До коментар [#5] от "cobourga":
Не са ли ти казали преди 35-то число на месеца да не пишеш по форумите. За да не се излагаш като фасове без бандерол на Женския.
Нещо не ми харесва идеята да се прави реформа в БДЖ точно по този начин. Повече ми прилича на евтаназия, а не на лечение. Въпросът е какво ще спечелим ние (клиените, обществото) и какво - крадливите ГЕРБ-овци с власт? Ясно е, че никой освен правещите "реформата" няма да спечели нищо от "успешното лечение на пациента", който няма да преживее терапията. Тогава къде е логиката?
Едното сигурно нещо е, че ще се приберат (усвоят, откраднат) едни пари от продажбата на активи.
Второто сигурно нещо е, че ще се освободи пазарна ниша в транспортния сектор. Интересно какво точно е замислено, ако няма никаква вероятност да се стартира частна ЖП-компания, за което говори и липсата на какъвто и да е интерес към приватизацията на "Товарни превози" в БДЖ. От друга страна в сегашното си състоние БДЖ не е конкурен на автомобилните превози, така че не вярвам заради лобитата на автотранспортните фирми, част от които е и самият И. Московски, да се жертва една компания с история и традиции.
Затова трябва със стачки и всякави други средства да се спрат всички недобросъвестни и некомпетентни опити за "реформи". Поне БДЖ да остане за поколенията, а реформа да прави някой компетентен.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.