Друга поща или нищо

"Традиции, качество, доверие." Това мото едва ли ви е познато. На "Български пощи" е и звучи толкова адекватно, колкото и работата на държавното дружество. Първата дума си е вярна, компанията е стара, но вероятно затова е и застинала в миналото. За другите две може да поспорим.

Освен за нова корпоративна мантра, собственикът на компанията много по-спешно трябва да помисли и за нова стратегия, а защо не и за нов стопанин. Защото дружеството губи бизнес с едри темпове и затъва в многомилионна загуба. Но персонал почти не се съкращава и не се търсят нови ниши.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове