Това е практика, която стана особено популярна на последните избори и сега, по всичко личи, ще продължи да съществува. Политиците ще плащат за примерно някакво излъчване на телевизионни клипове по някой канал и получават "бонус" определен брой участия в сутрешните блокове. Същата схема се предлага и във вестници, уебсайтове, радиостанции...
Понеже практиката, уви, е масова, се чувстваме длъжни да кажем, че в "Капитал" този номер не работи. Няма "пакети", нито "платени публикации", които изглеждат като нормални текстове.
Журналистическите материали във вестника/сайта се подготвят и публикуват, защото репортерите и редакторите са преценили, че са важни и интересни. Защото все пак не всичко се продава.

И още: Лъжата е по-силна и по-шумна от истината
10 дек 2019, 1008 прочитания

И още: Ченгетата искат пак да сме в съветска орбита; Производството ни е с все по-висока добавена стойност
9 дек 2019, 5955 прочитания
10 дек 2019, 2361 прочитания
10 дек 2019, 2346 прочитания
10 дек 2019, 1689 прочитания
10 дек 2019, 1320 прочитания
10 дек 2019, 1268 прочитания
Прокурорската проверка за подслушванията