Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
На теория София би трябвало да е населено място, което е що-годе пригодено за придвижване с велосипед. В града би трябвало да има 35 км велоалеи, чиято дължина според обещанията на столичния кмет Йорданка Фандъкова да нарасне до над 100 км в края на 2015 г.
Ако обаче реално се придвижвате с колело, значи сте се уверили с очите си, че думите сериозно се разминават с реалността. Например вероятно сте забелязали как велоалеята по централния столичен булевард "Витоша" постепенно изчезва с превръщането му в пешеходна зона. Остатъците от зоната за колела пък редовно биват "усвоявани" от околните кафенета, които изобщо не се притесняват да сложат масите си отгоре.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Една приятеллка направи опит за преход по велоалея с колело и каза, че този участък е бил най-опасният за живота й, защото по велоалеята имало всичко друго, но не и място за велосипедисти.
Силно казано.
Самите велосипедисти също са се самозабравили - нагли и злобни...
Публикувано през m.capital.bg
В България ако не спазваш законите и правилата ,си шик..т.е. тарикат.
Ще се съобразяваш маркировка за велосипед-глупости нека си звънят...
но в Германия ще ви друснат глоба като все едно сте на пътното платно за автомобили,което м/у другото трябва да се разбере ,че авто и вело алеите имат еднакъв стаут на пътни платна за превозни средства.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.