Съболезнования в прогресия

Парите на данъкоплатците

Контролът върху изразходването на бюджетните средства изглежда напълно отпаднала тема.
Контролът върху изразходването на бюджетните средства изглежда напълно отпаднала тема.
Контролът върху изразходването на бюджетните средства изглежда напълно отпаднала тема.
Контролът върху изразходването на бюджетните средства изглежда напълно отпаднала тема.

През март, след като чул по една от телевизиите бодрата закана на пътен началник, че разходите за разчистване на свлачище върху пътя Асеновград - Смолян ще надхвърлят 1 млн. лв., авторът на подписан с името Черноризец Храбър  коментар изрази съболезнованията си към българските данъкоплатци. Поводът - направените от него изчисления въз основа на собствения му опит с подобен вид дейност.

"Един курс ще излезе на данъкоплатците  по 1488 лв. - доста по-скъпо от 120-те лева, които аз платих. Но, от друга страна, кой съм аз, че да казвам колко разходи да се правят", беше заключението му.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • vaston
    • - 1
    • + 17

    Може би трябва да се огледаме около нас, за да си дадем сметка, че описаното в публикацията не е единичен случай или изключение. Изправя се инж. Лазар Лазаров, от АПИ, и с най - арогантната си лексика отговаря на "некомпетентния" авто пилот Димитър Илиев, че определените за ремонт на пътната инфраструктура финанси са не само недостатъчни, но и нищожни, за да се изисква някакво качество. И всичко това е при световни цени от 4 млн. лв. на линеен км. автомагистрали. Забележете колко бързо изчезват цифри от новинарски емисии като 22 млн. лв. за ремонта само на половината от виадукта на АМ Хемус на Бебреш. Това са пари дадени само за изкъртване с перфоратор на ръка на колоните, усилването им с мрежа - външно, покриването им с форма на циментов разтвор под налягане, отстраняване на армирана замазка и подмяна. Материалите основно на италианците Mapei и постоянна заетост на около 30 човека за около 10 месеца. По този повод се изправя ресорния министър и заявява на всеслушание, че са подменяни крепежни колони, майко мила. Разбрахте ли сега защо циганите са желани поданици от подкрепяния от 44% от електората "Асфалт бей". А примиренчеството у нас е повсеместно.

    Нередност?
  • 2
    deadsmurf avatar :-|
    deadsmurf
    • - 1
    • + 13

    Ааа! Как може държавни пари да се дават за църкви и манастири! А дебеловратите църковни лидери се возят в ролсройсове и носят ролекси! Няма такива глупотевини да се случват в друга светска държава, чие здравеопазване и образование така жестоко са заорали в калта!

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    dde1433511118432642 avatar :-|
    Lazar Lazarov

    Все пак искам да внеса уточнение, че средствата изразходвани за разчистването на срутилата се скална маса на пътното платно са в размер та 175 хил лв. Цитираната тогава сума беше прогнозна и необходима за трайно укрепване на участъка. Извинявам се ако съм се изразил неточно.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал

Кога ще ги стигнем хърватите

Кога ще ги стигнем хърватите

България е наполовина добре

България е наполовина добре