Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Големите пари обичат тишината. Това ще чуете да повтаря всеки банкер (Цветан Василев и Иван Искров например го употребяваха). Национална компания "Железопътна инфраструктура" определено не е банка, но спокойно може да обяви този слоган за водещ в работата си. Защото парите, с които оперира, наистина са много, а тишината е основен принцип при разпределянето им.
Наследникът на недвижимата част от имуществото на някогашния държавен мастодонт БДЖ е огромна компания, с хиляди хора, стотици подизпълнители и оперира с милиарди левове бюджет. Начинът, по който се управлява той обаче, понякога е необясним, а друг път е просто смешен, граничещ с престъпната небрежност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Така е от 15 години. Всичко това ми е минало пред очите, а парите през ръцете на сегашния заместник министър на транспорта Антон Гинев и предшественика му генерален директор на НКЖИ. Но едва ли ще се промени, тъй като НКЖИ остана единствена най-голямата държавна структура, през която могат да се изписват свръхголеми количества пари. И едва ли това някой го интересува.
Подпечатано от ГЕРБ
Закриване на компанията, осъждане на всички престъпници, управлявали тоя мастодонт през последните 20-тина години - това е най-малкото, което трябва да се направи. Ама кога ли?!
И сега ще дадат и летището на концесия, за да налеят още 600 млн. в бездънната яма на БДЖ
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.