За едно пробито лого

Новият конкурс за символ на България

   ©  Бранд България
   ©  Бранд България

Онова лого, дето е като яйца на очи. Така беше известна картинката, която България си избра за символ преди няколко години, когато за първи път реши, че иска да се прослави с лого. Тогава първият кабинет "Борисов" възложи поръчка за 1.35 млн. лв. за изработката на лого и бранд, а веднага след като те бяха произведени, министър Делян Добрев ги замрази заради обществено недоволство.

Малко по-късно никога неизползваното лого (и още 12 като него, за всичко от "вино и гурме" до "спорт и голф") донесе и 10% глоба от Брюксел, или към 140 хил. лв., заради нередна поръчка. След това си избрахме ново лого, което пък се оказа твърде сходно с това на също така популярната дестинация Киргизстан.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал