За едно пробито лого

Новият конкурс за символ на България

   ©  Бранд България

Онова лого, дето е като яйца на очи. Така беше известна картинката, която България си избра за символ преди няколко години, когато за първи път реши, че иска да се прослави с лого. Тогава първият кабинет "Борисов" възложи поръчка за 1.35 млн. лв. за изработката на лого и бранд, а веднага след като те бяха произведени, министър Делян Добрев ги замрази заради обществено недоволство.

Малко по-късно никога неизползваното лого (и още 12 като него, за всичко от "вино и гурме" до "спорт и голф") донесе и 10% глоба от Брюксел, или към 140 хил. лв., заради нередна поръчка. След това си избрахме ново лого, което пък се оказа твърде сходно с това на също така популярната дестинация Киргизстан.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    smahnat avatar :-P
    Дъската ми хлопа
    • + 9

    "Дори можем да предложим такова: един чадър, един шезлонг и 4 лева."
    Супер! И четирите лева нацяло, нали?

    Нередност?
  • 2
    kpp avatar :-|
    Kiril Peychev
    • + 10

    Просто наемете един офис, поканете няколко добри дизайнери и типографи за екип, пуснете един отворен конкурс в 99designs с награда $1000 и ще получите най-доброто лого, от най-добрите фрийлансери от цял свят.

    Нередност?
  • 3
    dimitar_stoyanov avatar :-|
    DS
    • + 2
Нов коментар

Още от Капитал

Позицията на редакциите

Позицията на редакциите

Новият ядрен шантаж на Путин

Новият ядрен шантаж на Путин