Мнения Daily - Доброволно се оставяме мутрите да ни колят като овце
И още: Управлението на миграцията в ЕС е неуспешна социална политика; Опасно е престъпленията да се превръщат в зрелище
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Войната по пътищата
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
Само не знам за какви мутри бълнувате? 90% от наглеците по пътищата са комплексари със коли за по 1000 лева или белокоси чичковци, които винаги се мислят за прави. "Мутрите" с лъскавите коли от много време са най-спокойните шофьори. Основния проблем са "онеправданите", на които се някой друг им е крив.
Докато системата не се смени , докато мисленето ни е като на жертви, нищо няма да се промени. Няколко оставки и няколко човека, прибрани в затвора, мисля са добро начало за промяна.
Оставките добре, но само с тях нищо няма да се промени. Нещата са сбъркани на най-високо ниво, некомпетентността и калинките ще продължат да взимат жертви.
Несериозно е да се чете Огнян Минчев. Мутрите отдавна са на "Дондуков". От страната на МС...
Изказвания и "обнародване" във Фейсбук, винаги са ми били непонятни. Като цяло съм съгласна с този разбор и мога да го обобщя с няколко думи: керванът си върви, а кучетата си лаят! Отдавна чакаме промяна, но може да е време да се задействаме за нея!
Лично мнение: това за т.нар. мутри в БГ и изобщо за мутрифилството в страната, е форма на проява и до ден днешен на еничерския комлекс на българина, формиран още по турско време. (Забележса: Това е второто и най-продължително стресиране на българския ген, първото е еднократно и е по времета за император Василий втори - българоубиец по византийско време, третото и сравнително по-краткотрайно стресиране на българския ген са трагичните събития след ВСВ, последиците от които изпитваме и до днес.)
Да. "Опасно е престъпленията да се превръщат в зрелище. Вече половин месец новините започват с трагедията в Своге". Авторите сочат и фабриката за цигари в Карнобат.. Г-жа Иванчева отчаяно показва на камерите окованите си ръце...Ще се спра с проблема в Своге. Интересно е исканото становище на г-н Димитър Ганев - експерт с богат опит в автомобилния транспорт, по два важни проблема:.
1. На въпроса за МАНТИНЕЛАТА, мнението на г-н Ганев е следното: "Това може да е всичко друго, но не и мантинела!!! Ако имаше една наистина качествена и сериозно поставена мантинела на този завой, автобусът просто нямаше да падне долу, а просто щеше да се удари в нея, може и в някой от отсреща идващите автомобили, най-много щеше да има някой ожулен или леко ранен в тях, но нямаше той да се търкулне по тези 25 метра надолу и да загинат толкова много хора";
2. Мнението на г-н Ганев е, че "трябва да бъде създаден независим орган за разследвания на инциденти в автомобилния и останалите видове транспорт, което да бъде част от МС или дори да е извън него, като отделна административна единица".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.