Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
За мнозина този януари е първият месец, в който са се сблъскали челно с Агенция "Пътна инфраструктура". Държавната агенция, позната предимно като тази, която чисти и ремонтира пътищата, досега беше скрита зад функцията си да дава милиарди на фирми изпълнители и така да остава извън директния досег с потребителите.
Това успя умело да прикрие нейната неадекватност години наред въпреки нагласените поръчки. Да, нейните шефове излизаха покрай трагедии като тази в Своге и обясняваха как са си свършили работата, но, уви, лошо стечение на обстоятелствата и някакви други отговорни (например шофьорите) са причинили проблема. Но за повечето хора тези държавни чиновници оставаха образи от телевизиите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Ми в чудото-сайт и чудото-домейн "за под 30 000 лева" - bgtoll.bg си има новини и последната е как фирмата разработила bgtoll.bg трябва да бъде глобена ... а в самата новина пък се споменава и името на фирмата - “УПХ” ЕООД :)
Здравейте Капитал,
Вместо да дъвчете вече известни на всички българи проблеми с електронните винетки, опитайте се да разнищите темата - колко устройства за издаване на ел.винетки са купени, колко суха пара е платила България за тях и колко /процентно/ от тези устройства ще се налага да работят , да речем, след м.март , когато 99 % от собствениците на автомобили, ще са си купили такива винетки.
Това е огромна сума загробени пари, за които никой и дума не обелва. Вашият вестник -също.
ВТОРО. След като винетки ще могат да се купуват от бензиностанциите, от пощенските станции и т.н. ЗАЩО ТОГАВА беше нужно да се купуват устройства /апарати/ за издаване на ел.винетки?
ТРЕТО: Какво ще правят тези 900 чиновници през годината и как ще си оправдават големите заплати?
Ето тези въпроси задайте на АПИ и на транспортния министър, вместо да повтаряте като папагали отдавна казани от другите медии неща.
Капитал, моля Ви направете разследване, защо частна фирма – "Интелигентни трафик системи АД" продават винетки на по разпознаваем уеб адрес вместо държавата и защо тази фирма сключва договори за продажба на винетки с ОМВ, А1, ЕasyPay, Български Пощи и др. а не се сключват договори директно с останалите разпространители?
Да не говорим, че в случая с Български пощи, държавата - АПИ, продава винетки на частна фирма, която след това отново ги продава на държавата - Български пощи ЕАД.
По този начин в продажбата на винетки се намества една посредническа фирма която прибира част от парите за пътища без реално нищо да прави!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.