Внимавайте на кого подарявате живота си

По-важните теми, които ще намерите в новия брой на "Капитал"

Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock
Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock

При създаването ѝ през 2004 г. основната цел на Facebook беше да свързва един сравнително малък кръг хора. Постепенно социалната мрежа промени ежедневието на много от нас и неусетно създаде могъщо чудовище. Днес интернет гигантът има над 2.7 млрд. активни потребители, приходи от 56 млрд. долара, а основателят й Марк Зукърбърг e сред най-влиятелните хора в света. Facebook е такава част от живота ни, че понякога забравяме, че това е частна компания, а не обществена услуга. Когато например изхвърлят някого от нея (заради нововъведените правила за цензура), той се оплаква от посегателство върху свободата на словото. Истината е, че Facebook е в правото си да прави каквото реши с нашите профили там - ние сме му дали това право с подписването на общите му условия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

А къде бляхте толкова време?

А къде бляхте толкова време?