За медийната свобода, рекламата и фактите

Как "Икономедиа" разделя редакционната от търговската си политика

   ©  Надежда Чипева
   ©  Надежда Чипева

На специална пресконференция днес застрахователната компания "Лев инс" отправи нова серия от обвинения към "Капитал". Поводът за това са текстове в медиата, които описват за пореден път проблемите с плащанията по "Зелена карта". По-рано тази седмица ръководството на компанията и нейните адвокати протестираха пред редакцията на "Капитал". Днес представители на "Лев инс" заявиха, че медиата "цензурира, манипулира и фалшифицира техните отговори, уронва името и имиджа на компанията и я репресира". Като доказателство за това те посочиха, че "Икономедиа" - компанията, издател на "Капитал", на два пъти е предоставяла оферти за реклама на "Лев инс", и свързаха това с публикуваните текстове. По-долу може да видите официалната позиция на "Икономедиа" по въпроса.

Както е известно, повечето медии имат двустранен бизнес модел - от една страна, са на пазара на читатели и на него продават отделни издания и абонаменти. От друга, са на пазара на реклама и маркетинг услуги. Тук наши клиенти са компаниите, които имат нужда да комуникират послания.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Ковид влезе в съда

Ковид влезе в съда