Как да се контролира политическата реклама

Демокрация и интернет

Марк Зукърбърг, който продължава да твърди, че Facebook няма да регулира политическа реч, вече дава признаци за колебание
Марк Зукърбърг, който продължава да твърди, че Facebook няма да регулира политическа реч, вече дава признаци за колебание
Марк Зукърбърг, който продължава да твърди, че Facebook няма да регулира политическа реч, вече дава признаци за колебание    ©  Reuters
Марк Зукърбърг, който продължава да твърди, че Facebook няма да регулира политическа реч, вече дава признаци за колебание    ©  Reuters
Политиците, а не техлидерите трябва да вземат нещата в свои ръце.

През 1859 г. в. New York Times пише, че телеграфът ще помогне много на политиката: "Телеграфът дава на оратора една аудитория - и на изток, и на запад, която е голяма колкото Съюза". А това пречи да се обещава облекчаване на режима за алкохола в един град и затягане в друг.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dr.web avatar :-|
    dr.web
    • + 1

    Едно нещо не мога да си обясна, не му ли е ядно на Зукърбърг, че в мрежата има всякакви откачалници и идийоти, които и без друго "скучаят" и "само чакат" такива "благодатни..." "мрежи като социалните..." А сега, както се вижда и от тази онлайн публикация, когато се намесят (а те го правят поне от десет години, по скромното и лично мнение на пишещият тези редове!) и рекламаджийските интереси на водещи компании, на концерни, на корпорации и т.н., с други думи - опасно вече взе да става за "наивници в мрежата", като не е задължително наивниците да са на средна възраст.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал

Чернобил може да бъде надминат

Чернобил може да бъде надминат