Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Цялата Велика хазартна война, в която засега падна жертва едноличният господар на този бизнес през последните години - Васил Божков, всъщност започна още преди две години. Тогава "патриотът" Валери Симеонов внесе законопроект за забрана на всякаква реклама на хазарт. По това време търкането на билетчета вече беше станало по-масово от грипната епидемия. Основният инструмент, с който лотариите завзеха пазара, беше телевизионната реклама. Погледнато от маркетингова гледна точка, за тях това беше огромен успех. От гледна точка на държавата обаче е пълен провал.
Да почнем оттам: пряката реклама на хазарта и сега е забранена. Всичко, което се вижда по телевизията, се промъква през вратичката "съобщаване на резултати". Естествено нищо от излъчваното през последните години не е невинно обявяване на печеливши, а чиста реклама. Заобикалянето на закона стана възможно заради съзнателния отказ на държавата да наложи правила.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Определено разочароваща статия. Рекламата на хазарт, поне за момента, изцяло крепи българският спорт и в частност футбола. Приемането на закон, който да забрани тази реклама практически означава заличаване на и без това едва съществуващото ни първенство.
Хубаво беше да споменете и този факт.
Съгласен съм с казаното в статията, но очевидно мнозинството дупетати са на друго мнение.
В Лас Вегас, меката на хазарта, също са се запънали като магаре на лед, и не щат ... и не щат да си премахнат рекламите на хазарта, така че ... на прав път сме, дами, гуспожици и гуспода, рекламките са му майката на всичко и газ до дупка към светлото бъдеще.
За държава като нашата, с толкова много хора с рисков хазартен профил, си е направо лудост да се допуска каквато и да е форма на хазарт.
Наистина разочероващо е , че покрай шумното отсрелване на Божков, не се намери медия, която да анализира обстойно зависимостите, които съпътстват хазарта. Темата някак страно се измести към антиките на Божков, където явно има повече сеир.
Менте билети с менте печалби.
Захари дали си търси друга работа?
А рекламата на хазарт трябва да се забрани поне до 22:00 часа.
Дборъ Цитат: " ,,,,нови господари ще казват кое къде да се рекламира."
Ако държавата стане собственик, новия господар Държвата ще казва къде да отиват едни 20 милион за реклама на Лотарията.
Да не забравяме че майката на Пеевски бе шеф на ТоТото и мисля, че можем да се сетим., че държавата ще инвестира в реклама в НТ и Лафка. За да покаже КОЙ е господаря реално.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.