По-голяма защита за потребителите или по-голяма свобода за регулаторите

Какво предвиждат промените в Закона за защита на потребителите

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

За автора

Никола Стойчев е старши адвокат в адвокатско дружество "Димитров, Петров и ко.". Горният текст не представлява правен съвет или консултация и не следва да бъде възприеман като достатъчен за разрешаването на конкретни правни проблеми, казуси и др.

В условията на бурен растеж на електронната търговия и нарастващо потребление на цифрови услуги и технологии все по-често се откроява липсата на съвременни правила за защита на потребителите в онлайн пространството. Именно по тази причина като неизменна част от мащабната стратегия за Единния цифров пазар и "Новия търговски механизъм за потребителите" бяха предприети множество важни стъпки в тази насока на ниво Европейски съюз (ЕС), част от които ще коментираме накратко надолу.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове