По-голяма защита за потребителите или по-голяма свобода за регулаторите
Какво предвиждат промените в Закона за защита на потребителите
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
За автора
Никола Стойчев е старши адвокат в адвокатско дружество "Димитров, Петров и ко.". Горният текст не представлява правен съвет или консултация и не следва да бъде възприеман като достатъчен за разрешаването на конкретни правни проблеми, казуси и др.В условията на бурен растеж на електронната търговия и нарастващо потребление на цифрови услуги и технологии все по-често се откроява липсата на съвременни правила за защита на потребителите в онлайн пространството. Именно по тази причина като неизменна част от мащабната стратегия за Единния цифров пазар и "Новия търговски механизъм за потребителите" бяха предприети множество важни стъпки в тази насока на ниво Европейски съюз (ЕС), част от които ще коментираме накратко надолу.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.