Камъните падат, тротоарите пропадат
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Камъните падат, тротоарите пропадат

АПИ

Камъните падат, тротоарите пропадат

След ремонтите

3842 прочитания

АПИ

© АПИ


Построеното от нас остава за поколенията", обича да казва премиерът Бойко Борисов. Но тази седмица нагледно се видя, че много от новите придобивки не издържат и месец. Само 10 дни след като Борисов се похвали с уж завършеното и укрепено свлачище на пътя за Рилския манастир, то се сгромоляса и затвори пътя. Два дни след това паважът на ремонтираната за трети път улица "Михаил Колони" във Варна пропадна. Тротоарът при Медицинска академия в столицата, който е нов и направен покрай строежа на метрото, също се разпадна.

Корупция, некадърност или просто ужасно лош късмет? Списъкът с некачествените или закъснели ремонти е толкова дълъг, че може да се обясни само комбинацията на първите две. И ако сте забравили, ще припомним: През февруари 2017 г. лампа падна в тунел "Ечемишка" на "Хемус" и уби жена в колата й. През август 2018 г. заради лоша пътна настилка и поддръжка 20 души загинаха на пътя за Своге.

Същата година беше и скандалният ремонт на столичната ул. "Граф Игнатиев". През май 2020 г. бул. "Васил Левски" във Варна, в който бяха вложени над 100 млн. лв., беше срутен от дъжда. Асфалтът на столичния бул. "Дондуков" и на ул. "Тодорини кукли" пък се разтопи и залепна по гумите на автомобили при едва 30 градуса. През юни 2020 г. паднали скали затвориха току-що открития обход на Габрово, тъй като никой не бе предвидил, че може да има свлачище над чисто новото трасе за близо 100 млн. лв.

През декември 2020 г. Ларгото протече за втори път, след като това е случи за първи път непосредствено след ремонта през 2016 г., когато стана и ясно, че строителите не са изпълнили редица дейности по договор.

Обясненията за тези провали стават все по-абсурдни. Но в случая не става въпрос само за пари. Нелепите извинения взимат и нелепи жертви.

Построеното от нас остава за поколенията", обича да казва премиерът Бойко Борисов. Но тази седмица нагледно се видя, че много от новите придобивки не издържат и месец. Само 10 дни след като Борисов се похвали с уж завършеното и укрепено свлачище на пътя за Рилския манастир, то се сгромоляса и затвори пътя. Два дни след това паважът на ремонтираната за трети път улица "Михаил Колони" във Варна пропадна. Тротоарът при Медицинска академия в столицата, който е нов и направен покрай строежа на метрото, също се разпадна.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    Същата е ситуацията и с Кресненското дефиле, откъде минава международния път Е79 (непостроената част от магистрала Струма), и което "умниците" от ГЕРБ планират да се запази като едното платно (!!!) от бъдещата отсечка на маситралата. Тоест, ще построят само половин магистрала над дефилето, която обаче ще струва колкото две цели магистрали, а стария път с падащите скали и камъни ще бъде използван само за едната посока на магистралата. Гарантирано от ГЕРБ!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Който слушка, папка

Който слушка, папка

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.