Индустриализирана дезинформация

Изводите от последния доклад на Оксфордския интернет институт за разпространението на кампаниите за манипулации в социалните мрежи

Проучването е установило дезинформационни кампании с политическа насоченост в 81 държави, маркирани в тъмносиньо.
Проучването е установило дезинформационни кампании с политическа насоченост в 81 държави, маркирани в тъмносиньо.
Проучването е установило дезинформационни кампании с политическа насоченост в 81 държави, маркирани в тъмносиньо.
Проучването е установило дезинформационни кампании с политическа насоченост в 81 държави, маркирани в тъмносиньо.

Хана Бейли

докторант в Оксфордския интернет институт и изследовател в Проекта за изчислителна пропаганда, в статия за The Conversation

Спорното отстраняване на Доналд Тръмп от социални медии отново породи дебати около цензурирането на информацията, публикувана онлайн. Но въпросът за дезинформацията и манипулацията в социалните медии далеч надхвърля профила на един човек в Twitter. А тяхното разпространение е много по-широко, отколкото се смяташе досега.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар