Индустриализирана дезинформация
Изводите от последния доклад на Оксфордския интернет институт за разпространението на кампаниите за манипулации в социалните мрежи


Хана Бейли

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Спорното отстраняване на Доналд Тръмп от социални медии отново породи дебати около цензурирането на информацията, публикувана онлайн. Но въпросът за дезинформацията и манипулацията в социалните медии далеч надхвърля профила на един човек в Twitter. А тяхното разпространение е много по-широко, отколкото се смяташе досега.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.