Кръстниците
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кръстниците

Кръстниците

Магистрала "Струма" пак стана "Люлин"

2939 прочитания

© Мария Съботинова


Шефът на АПИ обясни срутилата се скална маса на магистрала "Струма" с "пропуски в строителството на магистрала "Люлин" в периода 2006-2008 г. Проектът за въпросното трасе наистина е на правителството на Сергей Станишев, но реално я изгради първото правителство на ГЕРБ. "Заварихме на магистрала "Люлин" 5 км асфалт и след това ливади, гори и планини", каза Борисов през 2010 г., за да няма съмнение чия е заслугата. През 2011 г. той тържествено сряза лентата ѝ, а през 2018 г., с решение на третото му правителство, тя стана част от обраслата също със спорове магистрала "Струма".

Възкръсването на "Люлин" всъщност е част от кризисния пиар, с който управляващите се опитват да хвърлят отговорността за гафовете и проблемите в последните 10 години на "комунистите". На социализма Борисов вмени и срутището на пътя за Рилския манастир - дни след като на място сам се похвали с ремонта му: "Разкошен път до Рилския манастир... Тук беше тежкото свлачище." (За срутището до Елисейна виновна се оказа природата.)

По същия почин, играейки си с имена, премиерът се опита да именува руския газопровод "Турски поток" през България на "Балкански поток", а сега не иска да говори за него. Дори не отиде да го открие.

Миналата седмица предложеният от ГЕРБ председател на ЦИК се опита да прокара "възродителен процес" за опозиционните коалиции - така че да не могат да се регистрират за изборите с имената, с които са популярни. А след като България зае трайно последното място по ваксинация в ЕС и управляващите бяха попитани дали "роднински" връзки в ГЕРБ са причина за силно предпочетената ваксина на AstraZeneca, от няколко дни в официалните изявления ваксината изведнъж стана само "оксфордска" - на името на партньора в разработването ѝ, който няма връзка с управляващите.

Опитите на властта да ребрандира провалите си с чужда вина щяха да са само комични, ако не плащахме скъпо цената за това евтино политическо шоу.

Шефът на АПИ обясни срутилата се скална маса на магистрала "Струма" с "пропуски в строителството на магистрала "Люлин" в периода 2006-2008 г. Проектът за въпросното трасе наистина е на правителството на Сергей Станишев, но реално я изгради първото правителство на ГЕРБ. "Заварихме на магистрала "Люлин" 5 км асфалт и след това ливади, гори и планини", каза Борисов през 2010 г., за да няма съмнение чия е заслугата. През 2011 г. той тържествено сряза лентата ѝ, а през 2018 г., с решение на третото му правителство, тя стана част от обраслата също със спорове магистрала "Струма".

Възкръсването на "Люлин" всъщност е част от кризисния пиар, с който управляващите се опитват да хвърлят отговорността за гафовете и проблемите в последните 10 години на "комунистите". На социализма Борисов вмени и срутището на пътя за Рилския манастир - дни след като на място сам се похвали с ремонта му: "Разкошен път до Рилския манастир... Тук беше тежкото свлачище." (За срутището до Елисейна виновна се оказа природата.)


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Чувате ли нещо от целия шум?

Чувате ли нещо от целия шум?

Колко са осъдените за корупция

Колко са осъдените за корупция

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.