Тех гигантите и социалните мрежи доказано не могат да се саморегулират

Поредният скандал с Facebook повдига въпроса дали не е време социалните мрежи да бъдат регулирани като традиционните бизнеси

Стивън Хил, бивш програмен директор в американския Център за хуманни технологии и автор на няколко книги за политически реформи, в статия за Project Syndicate

Ако показанията на бившия анализатор на данни и продуктов мениджър във Facebook Франсиз Хауген пред американския Сенат ни показаха нещо, то е, че тех компаниите не могат да бъдат оставени да се саморегулират. А и защо трябва да имат такава привилегия? Основен принцип на модерната икономика е, че правителствата диктуват условията, в които оперира бизнесът.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове