Тех гигантите и социалните мрежи доказано не могат да се саморегулират
Поредният скандал с Facebook повдига въпроса дали не е време социалните мрежи да бъдат регулирани като традиционните бизнеси


Стивън Хил

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако показанията на бившия анализатор на данни и продуктов мениджър във Facebook Франсиз Хауген пред американския Сенат ни показаха нещо, то е, че тех компаниите не могат да бъдат оставени да се саморегулират. А и защо трябва да имат такава привилегия? Основен принцип на модерната икономика е, че правителствата диктуват условията, в които оперира бизнесът.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.