Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Никой не е по-голям от таксито

Столична община вдига драстично цената на такситата, а Uber остава мираж

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Оставка на главния прокурор Иван Гешев, бъдещето на комплекса "Марица-изток" и краят на болниците като търговски дружества. Съгласието по тези теми в преговорите за ново правителство се оказа далеч по-елементарно от въпроса да има или да няма Uber в България. И кое е първото - клиентът или таксито.

Темата се прокрадна на пръсти по време на разговорите в групата по транспорт, но бързо беше смачкана. Беше окачествена като "много сложна" и почти страховито прозвуча въпросът "Пускаме Uber и какво правим с целия таксиметров бранш". Или казано по-просто - няма да има Uber.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    enterfornone avatar :-|
    enterfornone
    • - 1
    • + 2

    Ревът по Убер е вече позакъснял. В Европа са практически на умиране, винаги са били на огромна загуба и целта им винаги е била да докопат монопол, задушавайки такситата, докато изгарят саудитски пари и неплащайки на шофьорите си.
    Но номерът не мина и моделът без "работници" и без застраховки няма как да се случи. Убер приключи.
    Нищо не им пречеше на великия Убер да си регистрира такситата и да работи по правилата, но не им стиска, нали? Move fast and break things?
    Не знам защо доенето на хора с личните им автомобили и под минимална заплата го имате за хубаво, че и панацея...

    Нередност?
Нов коментар