Никой не е по-голям от таксито
Столична община вдига драстично цената на такситата, а Uber остава мираж
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Оставка на главния прокурор Иван Гешев, бъдещето на комплекса "Марица-изток" и краят на болниците като търговски дружества. Съгласието по тези теми в преговорите за ново правителство се оказа далеч по-елементарно от въпроса да има или да няма Uber в България. И кое е първото - клиентът или таксито.
Темата се прокрадна на пръсти по време на разговорите в групата по транспорт, но бързо беше смачкана. Беше окачествена като "много сложна" и почти страховито прозвуча въпросът "Пускаме Uber и какво правим с целия таксиметров бранш". Или казано по-просто - няма да има Uber.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Ревът по Убер е вече позакъснял. В Европа са практически на умиране, винаги са били на огромна загуба и целта им винаги е била да докопат монопол, задушавайки такситата, докато изгарят саудитски пари и неплащайки на шофьорите си.
Но номерът не мина и моделът без "работници" и без застраховки няма как да се случи. Убер приключи.
Нищо не им пречеше на великия Убер да си регистрира такситата и да работи по правилата, но не им стиска, нали? Move fast and break things?
Не знам защо доенето на хора с личните им автомобили и под минимална заплата го имате за хубаво, че и панацея...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.