Китайската ритейл революция ще промени начина, по който пазаруваме
Потребителите могат да очакват онлайн търговията да става все по-персонализирана на цената на поверителността на данните им


Марк Грeйвен

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Доминацията на Китай в производството го превърна във фабриката на света. Последвалият икономически ръст обогати все по-нарастващата средна класа в страната, а ритейл индустрията бързо се адаптира, за да снабдява растящия апетит към консумация.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.