Китайската ритейл революция ще промени начина, по който пазаруваме

Потребителите могат да очакват онлайн търговията да става все по-персонализирана на цената на поверителността на данните им

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Марк Грeйвен, професор по иновации и стратегии в базирания в Швейцария и Сингапур Институт за развитие на мениджмънта (IMD) и експерт по предприемаческия сектор в Китай, в коментар за The Conversation.

Доминацията на Китай в производството го превърна във фабриката на света. Последвалият икономически ръст обогати все по-нарастващата средна класа в страната, а ритейл индустрията бързо се адаптира, за да снабдява растящия апетит към консумация.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал

Три добри новини и една лоша

Три добри новини и една лоша