Как генеративният изкуствен интелект ще промени продажбите
Системите ще се превърнат в незаменим дигитален асистент на всеки служител и директор в тази сфера


Harvard Business Review

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Наскоро Microsoft произведе мощен оръдеен залп с пускането на Viva Sales, апликация с технология за генеративен изкуствен интелект, създадена да помага на служителите и директорите в продажбите при изготвянето на специализирани имейли за клиентите, при получаването на допълнителна информация за клиентите и изгледите на пазара и при създаването на препоръки и подсещания за дадена дейност. Малко след това компанията Salesforce пусна Einstein GPT.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.