Бизнес седмицата

<strong>"Техномаркет" започва да предлага и стоки за дома </strong><br />Уреди за вграждане, а до тях всевъзможни прибори за хранене. Перални машини и в близост домашен текстил, възглавници, хавлии. Собственикът на "Техномаркет" "К енд К електроникс" въведе нова концепция за по-големите си магазини. Техномаркет@Home е съчетание между бяла и черна техника и стоки и аксесоари за дома. Вече има четири магазина, които са преустроени по този начин. Те са в София (на Цариградско шосе), Варна, Бургас и Пловдив. Ще има още два - в Стара Загора и Велико Търново, а целта е до края на следващата година да станат осем. Концепцията "всичко на едно място" е нова за българския пазар, но развита в западните страни. Идеята е, че когато отидеш да си купиш уредите за новия дом, ще ти трябват и аксесоарите към тях. От търговска гледна точка този подход се прилага като антикризисна мярка. Тъй като кризата сви продажбите на техника, реално приходът на квадратен метър в магазина намаля. Диверсифицирането на асортимента предполага и по-висок приход. С новата Техномаркет@Home концепция "К енд К електроникс" стана представител за България и на някои международни марки за стоки за дома: домашен текстил на Мexx и Esprit, порцелан Rosenthal, прибори WMF, чаши и съдове за вино Luigi Bormioli Vinoteque и др. Залага се на големия избор както на продукти, така и на цени.
<strong>"Техномаркет" започва да предлага и стоки за дома </strong><br />Уреди за вграждане, а до тях всевъзможни прибори за хранене. Перални машини и в близост домашен текстил, възглавници, хавлии. Собственикът на "Техномаркет" "К енд К електроникс" въведе нова концепция за по-големите си магазини. Техномаркет@Home е съчетание между бяла и черна техника и стоки и аксесоари за дома. Вече има четири магазина, които са преустроени по този начин. Те са в София (на Цариградско шосе), Варна, Бургас и Пловдив. Ще има още два - в Стара Загора и Велико Търново, а целта е до края на следващата година да станат осем. Концепцията "всичко на едно място" е нова за българския пазар, но развита в западните страни. Идеята е, че когато отидеш да си купиш уредите за новия дом, ще ти трябват и аксесоарите към тях. От търговска гледна точка този подход се прилага като антикризисна мярка. Тъй като кризата сви продажбите на техника, реално приходът на квадратен метър в магазина намаля. Диверсифицирането на асортимента предполага и по-висок приход. С новата Техномаркет@Home концепция "К енд К електроникс" стана представител за България и на някои международни марки за стоки за дома: домашен текстил на Мexx и Esprit, порцелан Rosenthal, прибори WMF, чаши и съдове за вино Luigi Bormioli Vinoteque и др. Залага се на големия избор както на продукти, така и на цени.
<strong>"Техномаркет" започва да предлага и стоки за дома </strong><br />Уреди за вграждане, а до тях всевъзможни прибори за хранене. Перални машини и в близост домашен текстил, възглавници, хавлии. Собственикът на "Техномаркет" "К енд К електроникс" въведе нова концепция за по-големите си магазини. Техномаркет@Home е съчетание между бяла и черна техника и стоки и аксесоари за дома. Вече има четири магазина, които са преустроени по този начин. Те са в София (на Цариградско шосе), Варна, Бургас и Пловдив. Ще има още два - в Стара Загора и Велико Търново, а целта е до края на следващата година да станат осем. Концепцията "всичко на едно място" е нова за българския пазар, но развита в западните страни. Идеята е, че когато отидеш да си купиш уредите за новия дом, ще ти трябват и аксесоарите към тях. От търговска гледна точка този подход се прилага като антикризисна мярка. Тъй като кризата сви продажбите на техника, реално приходът на квадратен метър в магазина намаля. Диверсифицирането на асортимента предполага и по-висок приход. С новата Техномаркет@Home концепция "К енд К електроникс" стана представител за България и на някои международни марки за стоки за дома: домашен текстил на Мexx и Esprit, порцелан Rosenthal, прибори WMF, чаши и съдове за вино Luigi Bormioli Vinoteque и др. Залага се на големия избор както на продукти, така и на цени.    ©  Надежда Чипева
<strong>"Техномаркет" започва да предлага и стоки за дома </strong><br />Уреди за вграждане, а до тях всевъзможни прибори за хранене. Перални машини и в близост домашен текстил, възглавници, хавлии. Собственикът на "Техномаркет" "К енд К електроникс" въведе нова концепция за по-големите си магазини. Техномаркет@Home е съчетание между бяла и черна техника и стоки и аксесоари за дома. Вече има четири магазина, които са преустроени по този начин. Те са в София (на Цариградско шосе), Варна, Бургас и Пловдив. Ще има още два - в Стара Загора и Велико Търново, а целта е до края на следващата година да станат осем. Концепцията "всичко на едно място" е нова за българския пазар, но развита в западните страни. Идеята е, че когато отидеш да си купиш уредите за новия дом, ще ти трябват и аксесоарите към тях. От търговска гледна точка този подход се прилага като антикризисна мярка. Тъй като кризата сви продажбите на техника, реално приходът на квадратен метър в магазина намаля. Диверсифицирането на асортимента предполага и по-висок приход. С новата Техномаркет@Home концепция "К енд К електроникс" стана представител за България и на някои международни марки за стоки за дома: домашен текстил на Мexx и Esprit, порцелан Rosenthal, прибори WMF, чаши и съдове за вино Luigi Bormioli Vinoteque и др. Залага се на големия избор както на продукти, така и на цени.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Цифром

949 лв. стойност на 1000 лв., инвестирани в БГ40 преди една година

Източник: БФБ

Заетост

3.7 милиона души е броят на заетите лица в икономиката през третото тримесечие на 2010 г. по предварителни данни на НСИ. На годишна база броят им е намалял с 5%.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    northwind avatar :-|
    Norie
    • + 3

    като цяло мерките на КФН в последно време, насочени към ГО, са изключително добри, най-вече тези, насочени към преустановяване на порочни практики сред брокерите и въвеждане на прозрачност в бранша.

    Нередност?
  • 2
    whyman avatar :-|
    whyman
    • + 2

    Абсолютно. Например откъде на къде по задължителна застраховка „Гражданска отговорност” брокерите ще вземат 30 % комисионна. И къде отиват тези 30 %? В личния джоб на брокера, а не за обезщетения.

    Нередност?
  • 3
    agrotuz avatar :-P
    тимирут'

    Какво да кажа - дано поне половината от тези 90 % от фамилните фирми оцелеят в ръщете на наследниците. Та това е почти целият семеен бизнес в България - такива са почти всички малки и средни фирми, а също и поне 1/3 от големите. Дано татенцата и мамчетата са инвестирали в обучението на децата си, и дано да са случили на свестни младежи. В обратния случай държавата ще глътне една много голяма глътка морска вода...

    Нередност?
Нов коментар