Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Меглена Кунева с късмет в жребия за номерата на бюлетините
Президентската двойка Меглена Кунева - Любомир Христов имаше късмет при тегленето на жребия за номерата на бюлетините. На тях се падна номер едно. Кандидатите на ГЕРБ Росен Плевнелиев - Маргарита Попова получиха номер две, а номинираните от БСП Ивайло Калфин - Стефан Данаилов - номер осем. Общо осемнайсет са претендентите за президент. ЦИК регистрира всички от тях за изборите, след като изтече срокът, в който служба ГРАО трябваше да провери дали отговарят на законовите условия, включително дали в последните пет години са пребивавали в страната. Сред по-атрактивните кандидати са певецът Светослав Витков, известен като Светльо от Хиподил, и бившият банкер Венцислав Йосифов, който се бори за конституционна монархия. В местните избори в София пък се впуска съпругата на лидера на "Атака" Волен Сидеров - Капка, втора в листата за съветници. "Брокерите" според кандидата за кмет на БСП Георги Кадиев Орлин Иванов и Радослав Тошев пак са на избираеми места в листата на ГЕРБ.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
БДЖ нямало да получава пари, докато не се реформира. Абе, този чукундур Московски на коя земя живее? Нещо май не разбира за какво дружество иде реч? Не е ли чувал, че няма вариант точно БДЖ да бъде оставено да фалира?
Възможността за реформа отдавна е загубена - още когато разделиха инфраструктурата от транспортната дейност. Така се получиха 2 губещи предриятия, а за да стане още по-зле, разделиха товарите от пътническите превози. Освен това БДЖ така и не реализира нормална инвестиционна политика за модернизиране на подвижния си състав, нито автоматизация на някои дейности и за обучение на персонала си. Вн НКЖИ пък не се направи нищо за автоматизиране на ръководството на движението и за рахабилитация и ускоряване на трасетата, не се инвестира в инфраструктура и т.н.
Всичко това са проблеми на държавата, не на двете търговски дружества. За пример за реформи в железниците може да се ползва Англия от времето на Тачър, но дори и там всичко стигна само до намаляване на загубите и влизане на частни акционери, а не до приватизация на дейности. Изобщо, моделът избран у нас е сбъркан и неефективен, а лидерите са некомпетентни. Само ще се прахосат поредните големи суми от бюджета и кредитите на ЕБВР...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход