Бизнес седмицата

<strong>Peacocks отваря първия си магазин<br /></strong> Базираната във Великобритания модна марка Peacocks отвори първия си магазин в България в столичния "Сердика център". Представител на веригата за България е дружеството ZBS, което е и инвеститор в бургаския мол Strand, който се очаква да отвори врати догодина. В него също ще има магазин на модния бранд. Peacocks е част от новата вълна международни марки, които влизат в България заедно с модния гигант H&M и New Look, които до една година също ще имат обекти в страната.<br /><br />
<strong>Peacocks отваря първия си магазин<br /></strong> Базираната във Великобритания модна марка Peacocks отвори първия си магазин в България в столичния "Сердика център". Представител на веригата за България е дружеството ZBS, което е и инвеститор в бургаския мол Strand, който се очаква да отвори врати догодина. В него също ще има магазин на модния бранд. Peacocks е част от новата вълна международни марки, които влизат в България заедно с модния гигант H&M и New Look, които до една година също ще имат обекти в страната.<br /><br />
<strong>Peacocks отваря първия си магазин<br /></strong> Базираната във Великобритания модна марка Peacocks отвори първия си магазин в България в столичния "Сердика център". Представител на веригата за България е дружеството ZBS, което е и инвеститор в бургаския мол Strand, който се очаква да отвори врати догодина. В него също ще има магазин на модния бранд. Peacocks е част от новата вълна международни марки, които влизат в България заедно с модния гигант H&M и New Look, които до една година също ще имат обекти в страната.<br /><br />    ©  Надежда Чипева
<strong>Peacocks отваря първия си магазин<br /></strong> Базираната във Великобритания модна марка Peacocks отвори първия си магазин в България в столичния "Сердика център". Представител на веригата за България е дружеството ZBS, което е и инвеститор в бургаския мол Strand, който се очаква да отвори врати догодина. В него също ще има магазин на модния бранд. Peacocks е част от новата вълна международни марки, които влизат в България заедно с модния гигант H&M и New Look, които до една година също ще имат обекти в страната.<br /><br />    ©  Надежда Чипева

Цифром

1009

лв. стойност на 1000 лв., инвестирани в БГ40 преди една година

Източник: БФБ

Строителство

0.6%

е ръстът на строителната продукция в Европейския съюз през август спрямо същия месец на 2010 г. В еврозоната увеличението е 2.5%, сочат данните на Евростат.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    agrotuz avatar :-|
    тимирут'
    • - 1

    Мислех си, че Момчил Андреев е сериозен банков мениджър. Изненадан съм неприятно, защото чета изказване в стил "Каролев" или "Милен Велчев". В най-силните години на икономиката ни ръстът се движеше около 5-6 %, разбира се, безкрайно неравномерно разпределен по икономически дейности. Сега един банков мениджър (Андреев) твърди, че в същото време кредитът растял с 50-60 % годишно. Самото говорене "на ангро" е супер непрофеионално - растяли са кои кредити??? Фирмите обикновено ползват голяма маса оборотни и инвестиционни кредити. Ако на някого са му позволили да вземе голяма маса кредити, а всъщност няма как да осигури възвръщаемост, проблемът е на банките, не на кредитоискателите. С други думи, искам едновременно с фалита на фирмите и осребряването на ипотеките да видя и фалита на поне една банка. Това ще е много дисциплиниращо за останалите, няма съмнение.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня