Новият брой: Пътят към Европа
Close

Какво се случи през седмицата

Трима работници са в неизвестност, а други седем бяха ранени след поредица от взривове в складове за боеприпаси в близост до ямболското с. Лозенец във вторник. "Няма дори и теоретичен шанс някой от тримата работници в неизвестност да е останал жив", заяви главният секретар на МВР Калин Георгиев, цитиран от агенция "Фокус".


Инцидентът е станал по време на утилизацията (унищожаване) на стари боеприпаси (по неофициална информация гранати за гранатомети РПГ). Складовете са собственост на оръжейната фирма "Берета трейдинг", чийто управител е Десислав Делев. 

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    agrotuz avatar :-?
    тимирут'
    • - 2

    Магистрала "Тракия" все пак ще се случи, въпреки всичките неудачи досега. Бат' Бам-Бам пак с пуешка стойка ще влезе в любимата си роля на "ленторез". Единият лот до нова Загора е готов и това е много добре, но другите 2? Дали проблемите ще бъдат решени или само замазани? Като познавам навиците на ГЕРБ-овците, мога да предположа, че нищо няма да е свършено достатъчно добре и нито един проблем няма да е елиминиран изцяло.
    Но откриването на АМ "Тракия" повдига един друг кръг от въпроси, касаещи поддръжката на по-старите участъци и рехабилитацията на най-старата част. Защото при преминаване през една (почти) нова част между Пловдив и Чирпан пътят се оказа с неравен асфалт, силно нагънат и с дълбоки коловози в дясната лянта. Също толкова отвратително е да минаваш с около 120 км/ч през лошо изпълнени кръпки и надигнати фуги на многобройните мостове. Изобщо пътят се оказа толкова лош, че не бях сигурен колко от пломбите ми са си на местата, толкова негоден е пътя. Да не говорим, че участъкът между тунела "Траянови врати" и Септември вече е готов за цялостна реконструкция и преасфалтиране.
    Защото не е важно само да имаш нещо, важно е и да имаш средствата и силите да го поддържаш... А докато се навия пак да мина от там, ще си карам по Подбалканския - там работата е свършена далече по-добре и без фанфарите.

    Нередност?
Нов коментар