Какво се случи през седмицата

ББЦ с най-скъпа кампания отново, Кристалина Георгиева беше одобрена от ЕП, нов търг за Западната дъга, нов генерален секретар на НАТО, и нов референдум за независимост - този път в Каталуня

ББЦ пак прави най-скъпата кампания

"България без цензура" на Николай Бареков прави най-скъпата предизборна кампания в медиите, сочат официалните данни от договорите с телевизии, радиостанции и сайтове според сайта "Отворен парламент". Второто място към 1 октомври 2014 г. е за БСП. Партията на Бареков е похарчила досега около 0.848 млн. лв., или близо 20% от всички средства на всички партии и коалиции за медии в последната кампания. Социалистите са дали близо 0.602 млн. лв. Трети са ДПС с 0.541 млн. лв. ББЦ водеше класацията и през май, по време на агитацията за евровота, следвана отново от БСП. Този път четвърти са от "Атака" с 0.331 млн. лв., а пети - от РБ с хиляда лв. по-малко. Сайтът "Гласове" и вестник "Дума" не изпълняват Изборния кодекс, като не публикуват договори за политическа реклама и тарифи,  твърдят от "Отворен парламент". bTV е привлякла най-много пари - 1.071 млн. лв., следвана от "Нова тв" - 0.734 млн. лв., и БНТ - 0.475 млн. лв. От вестниците "Труд" и "24 часа" са получили общо 0.318 млн. лв.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня