4+1: Какво да четем и слушаме във вторник вечер
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1: Какво да четем и слушаме във вторник вечер

Shutterstock

4+1: Какво да четем и слушаме във вторник вечер

Четири идеи за текстове плюс една за подкаст, които могат да направят връщането от работа по-приятно

2018 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


ЧЕТИРИ ИДЕИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Имигрантската следа в британския дизайн

От корици на книги до пропагандни плакати - имигрантите във Великобритания са оставили трайна следа в дизайна, а някои от произведенията като табелите с имената на улиците в лондонския Уестминстър са просто емблематични. Колекцията от примери за еврейското присъствие в британския графичен дизайн е събрал Еврейския музей в Камдън, разказва The Economist.

Пиратските копия не са нищо ново

"Дон Кихот де ла Манча" е един от първите значими романи, който се възползва от новаторската техника на Гутенберг. По-малко известно е обаче, че разказът за рицаря в двубой с вятърните мелници се превръща и в нейна първа жертва. Малко след публикуването на романа излиза продължение, чийто автор не е Мигел де Сервантес. Вижте текста тук.

Може ли държава да разчита изцяло на възобновяема енергия

Малката островна държава с население около половин милион Кабо Верде рядко попада в светлината на прожектора. Тази седмица стана ясно, че мисията на архипелага да премине изцяло на възобновяема енергия до края на десетилетието е на път да се осъществи. Повече можете да прочетете тук.

Какво е общото между маркетинга и барманството

През деня Крис се занимава с маркетинг, вечер е барман. Макар на пръв поглед да изглежда, че професиите нямат допирна точка, според нея имат - три. Може ли опитът в барманството да помогне в продажбата на продукт четете в Medium.

ЕДНО ЗА ИЗ ПЪТ

Какво да слушаме по пътя за вкъщи

Откъде тръгват големите идеи

Днешното ни предложение за подкаст е разговор между изпълнителния директор на Basecamp Джейсън Фрийд и съоснователя на Product Collective Пол Макавинчи от конференцията за продуктов мениджмънт INDUSTRY: The Product Conderence. Какво споделят двамата визионери за формирането на идеи и имплементирането им в продукти от световен клас можете да чуете на този линк.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK