4+1: Какво да четем и слушаме в четвъртък вечер

Четири идеи за текстове плюс една за подкаст, които могат да направят връщането от работа по-приятно

Какво знаят авиокомпаниите за нас

Комфортът на пътниците и персонализираните услуги се превърнаха в приоритет на авиокомпаниите. Служителите на Delta Air Lines използват разработено за превозвача приложение, което събира информация за техните клиенти - ако полетът ви миналата седмица е закъснял, получавате извинение на място или ваучер. Къде са границите на толерантността ни към компаниите, които разполагат с личната ни информация и я използват за своя печалба, разказва Bloomberg Technology.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня