4+1 | Пет прогнози за градовете на бъдещето, защо дрехите втора употреба стават все по-модерни и какво отличава бизнеса с крафт бира

Четири идеи за четене и една за подкаст

Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock
Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock

ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Неочаквани последици

След като Airbnb се появи на пазара, традиционният хотелиерски бизнес възропта. Но вълната на недоволство не се задържа за дълго - проучвания показват, че хотелите продължават да се радват на висок интерес. Подобно на случаите с други големи компании като Twitter и Facebook например негативният ефект от Airbnb е там, където малцина очакваха. Повече четете тук.

От втора употреба до нова бизнес ниша

"Дрехи втора употреба" загуби негативното си звучене преди няколко години. Може би заради засиления интерес от страна на младото поколение към старата мода или заради все повечето възможности за продаване на носени дрехи онлайн. Или пък и заради двете. Разказва 1843 Magazine.

От нищо нещо

Миналата седмица Google Chrome обяви, че ще блокира определен вид реклами. Като автоматично зареждащи се клипове със звук, които бе могат да бъдат спрени например. От 100-те хил. най-популярни сайта в Северна Америка и Европа по-малко от 1% използват такива практики. Въпреки това 42% са променили рекламните си политики, пише Wired.

Градовете в бъдеще време

Как ще изглеждат градовете на бъдещето е въпрос, който интересува почти всички. Това не е изненадващо, имайки предвид, че до 2050 г. 70% от световното население ще живеят в градовете. Ще се сбъднат ли петте предсказания на Световния икономически форум в следващите 30 години?

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Трудности в бизнеса

Разпространението на крафт бирата доведе и до ръст в търсенето и предлагането на хмел. Докато вълната не премина и и не останаха единствено ценителите на качествените съставки и вкусове. Повече за индустрията чуйте в The Indicator, част от програмата на NPR, тук или долу:

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

КапиталНО

КапиталНО