С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 мар 2018, 9:50, 3618 прочитания

Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

За пазара на коли, как да си купите къща в Гърция, какви са ползите да учим цял живот и още

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Картината на автопарка в България остава шарена и доминирана от стари возила – и през 2017 г. съотношението на продажбите на нови към употребявани коли се запазва на ниво от около едно към десет. В същото време продължава да расте боят на автомобилите на газ и метан, както и на електромобилите и хибридите, макар и от много ниска база. Все пак бензинът остава водещ в българския автопарк, като 45% от всички МПС в страната използват това гориво, но преднината му пред дизела вече е едва 1%

С две решения и без много шум правителството позволи на агенцията, отговаряща за държавния резерв, да пусне търгове за стотици милиони. Имиджът на институцията е далеч от безупречен, а Сметната палата отказа да завери последния й финансов отчет. Това повдига отново въпроси за начина, по който се управляват публичните финанси.


Дълги плажни ивици, девствени острови без тълпи туристи и топовни децибели и нито помен от мутро-соц-барока по Черноморието – това са само част от причините много българи да предпочетат да прекарат лятната си почивка в Гърция вместо в България. Като се добавят и атрактивните цени на имотите в страната, не е изненадващо, че българите се превръщат и в едни от най-активните купувачи на ваканционни имоти в Северна Гърция. Какво е добре да се знае при покупка, какви са плюсовете и минусите.

По-малко от две години след като през лятото на 2016 г. обяви намеренията си да изгради завод за части за тежкотоварна техника в икономическата зона край Пловдив, белгийската "Малмар" се отказа от инвестицията. Компанията е решила да прекрати и производството си в страната, което се извършваше в 1000 кв.м помещения под наем. Причината за оттеглянето й е липсата на качествена работна ръка, научи "Капитал".

Само два процента от хората в България продължават да учат, след като са завършили образованието си, или се връщат към университета в по-зряла възраст, докато в скандинавските страни и Швейцария процентите стигат и до тридесет и се увеличават всяка година по данни на Евростат. Какви са ползите от това да учим цял живот и какви са личните истории на трима българи, които стават отново студенти 25 години по-късно.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Виц на седмицата 2 Виц на седмицата

20 яну 2020, 14187 прочитания

Снимка на деня Снимка на деня

След успешния тест SpaceX е готова за първи пилотиран полет през 2020 г.

20 яну 2020, 1248 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
4+1 | Как селфитата завладяха света, какво ще се случи, ако демокрацията се провали, и как Amazon ще промени здравеопазването

Четири идеи за четене и една за подкаст

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Защо свърши водата

ВиК дружествата в България дълги години се управляват безотговорно, зад това вероятно стои корупция и некомпетентност на места, затова и се стига до кризи

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10