4+1 | Facebook игрите, които "откраднаха" личните ни данни, кой е следващият Стив Джобс и роботите хирурзи
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Facebook игрите, които "откраднаха" личните ни данни, кой е следващият Стив Джобс и роботите хирурзи

Shutterstock

4+1 | Facebook игрите, които "откраднаха" личните ни данни, кой е следващият Стив Джобс и роботите хирурзи

Четири идеи за четене и една за подкаст

2924 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


ЕДНА ЗА ЧЕТЕНЕ

Опасните Facebook игри

В прохождащите години за Facebook игрите като FarmVille и Pet Society бяха изключително популярни. С развитието на платформата до голяма степен бяха забравени, но не и преди голяма част от потребителите неосъзнато да споделят с тях данните си. Крадат ли онлайн крави лични данни четете в текста на The Atlantic.

Медицина като никога преди

Фред Мол започва кариерата си като хирург, но малко след първата си операция се отказва. Причината - използваните методи са далеч от оптимални и той бързо се пренасочва към разработването на медицински уреди. Години по-късно името на Мол се свързва с роботи като "Да Винчи". За потенциала на новото му изобретение четете в Bloomberg Businessweek.

Следващият Стив Джобс

Светът ни е пълен с иноватори и визионери - Илън Мъск, Джеф Безос, Марк Зукърбърг. Но смъртта на Стив Джобс през 2011 г. отвори празнина в технологичния свят, която все още не е запълнена. Идва ли следващият Джобс четете тук.

Как се взимат решения на работа

Участието на целия екип във взимането на решения е практика, която може да даде обратния на желаното резултат и да забави работния процес. Как компаниите оптимизират времето и човешкия си капитал прочетете на този линк.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Пари срещу данни

Всеки онлайн рейтинг, който даваме на заведения, и всяка снимка, която правим на дадена локация и след това публикуваме, струва пари. Защо потребителите и реални създатели на огромната база данни на тех компаниите не получават "парче от тортата" и може ли това да се промени чуйте в подкаста на The Indicator тук или долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

КапиталНО

КапиталНО

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.