4+1 | Образованието спешно се нуждае от промяна, за кого работят онлайн инфлуенсърите и как да поправим Facebook
46 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Образованието спешно се нуждае от промяна, за кого работят онлайн инфлуенсърите и как да поправим Facebook

Shutterstock

4+1 | Образованието спешно се нуждае от промяна, за кого работят онлайн инфлуенсърите и как да поправим Facebook

Четири идеи за четене и една за подкаст

2679 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Професии на бъдещето и образование от миналото

През 2015 г. в класацията на Световния икономически форум на най-важните качества, които работниците трябва да притежават, "креативност" е на десето място. През 2020 г. ще бъде на трето. Процеси като дигитализацията и автоматизирането на производството предизвикаха дебат за състоянието на днешната образователна система, а нуждата от промяна е най-видима във висшите учебни заведения. Повече по темата четете тук.

Накъде за Facebook

След скандала с Cambridge Analytica бъдещето на Facebook е неясно - общото намаление на пазарната капитализация на компанията до момента надхвърля 75 млрд. долара, а светът очаква Зукърбърг да свидетелства пред американските регулатори. Как може да се реши казусът според четирима от авторите на The New Yorker вижте тук.

Тъмната страна на онлайн инфлуенсърите

От над 500 хил. видеа на инфлуенсъри в YouTube едва 4 хил. разкриват коя марка се рекламира. Същото се случва и в Pinterest - само 18 хил. от 2 млн. публикации. Но това е на път да се промени. Разказва Wired.

YouTube и Wikipedia срещу фалшивите новини

Разпространението на видеа с конспиративни теории продължава с пълна сила - в последна жертва на подобно видео се превърнаха учениците, оцелели след стрелбата във Флорида. Миналата седмица изпълнителният директор на YouTube Сюзън Войчички разкри, че компанията ще се бори с разпространението на фалшива информация заедно c Wikipedia. Повече четете на този линк.

ЕДНА ЗА ПОДКАСТ

Комуникация, която носи резултати

Slack, Yammer и Microsoft Teams неслучайно имат такъв успех. Според Т. Нийли и П. Леонарди, автори на книгата "Какво трябва да знаят мениджърите за социалните приложения", използването на подобни инструменти има истински ефект върху бизнеса. Повече по темата чуйте в днешното ни предложение за подкаст тук или долу:


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

20% разобличаване

20% разобличаване

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK