С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 мар 2018, 15:05, 2551 прочитания

4+1 | Образованието спешно се нуждае от промяна, за кого работят онлайн инфлуенсърите и как да поправим Facebook

Четири идеи за четене и една за подкаст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Професии на бъдещето и образование от миналото
През 2015 г. в класацията на Световния икономически форум на най-важните качества, които работниците трябва да притежават, "креативност" е на десето място. През 2020 г. ще бъде на трето. Процеси като дигитализацията и автоматизирането на производството предизвикаха дебат за състоянието на днешната образователна система, а нуждата от промяна е най-видима във висшите учебни заведения. Повече по темата четете тук.


Накъде за Facebook
След скандала с Cambridge Analytica бъдещето на Facebook е неясно - общото намаление на пазарната капитализация на компанията до момента надхвърля 75 млрд. долара, а светът очаква Зукърбърг да свидетелства пред американските регулатори. Как може да се реши казусът според четирима от авторите на The New Yorker вижте тук.

Тъмната страна на онлайн инфлуенсърите
От над 500 хил. видеа на инфлуенсъри в YouTube едва 4 хил. разкриват коя марка се рекламира. Същото се случва и в Pinterest - само 18 хил. от 2 млн. публикации. Но това е на път да се промени. Разказва Wired.

YouTube и Wikipedia срещу фалшивите новини
Разпространението на видеа с конспиративни теории продължава с пълна сила - в последна жертва на подобно видео се превърнаха учениците, оцелели след стрелбата във Флорида. Миналата седмица изпълнителният директор на YouTube Сюзън Войчички разкри, че компанията ще се бори с разпространението на фалшива информация заедно c Wikipedia. Повече четете на този линк.



ЕДНА ЗА ПОДКАСТ

Комуникация, която носи резултати

Slack, Yammer и Microsoft Teams неслучайно имат такъв успех. Според Т. Нийли и П. Леонарди, автори на книгата "Какво трябва да знаят мениджърите за социалните приложения", използването на подобни инструменти има истински ефект върху бизнеса. Повече по темата чуйте в днешното ни предложение за подкаст тук или долу:
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Снимка на деня Снимка на деня

В Шри Ланка бе открита най-високата сграда в Южна Азия - 356-метровата кула Лотос

18 сеп 2019, 726 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
Снимка на деня

Реколта по склоновете на застинал вулкан в Ява

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Разходка в Прага

Бира, трева и музеи. Из града, който "те сграбчва за реверите и не те пуска да си отидеш"

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език