4+1 | Пречи ли Facebook на продуктивността, за младите парите не са (толкова) важни и 3D принтираните сгради на Дубай
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Пречи ли Facebook на продуктивността, за младите парите не са (толкова) важни и 3D принтираните сгради на Дубай

Shutterstock

4+1 | Пречи ли Facebook на продуктивността, за младите парите не са (толкова) важни и 3D принтираните сгради на Дубай

Четири идеи за четене и една за подкаст

2731 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Airbnb между гражданите и туристите

Испания беше една от първите държави, която се обяви против новия феномен на Европа – масовия туризъм. Тогава в битката между недоволните граждани и туристите съвсем очаквано попадна и Airbnb. Сега няколко испански града затягат мерките срещу компанията, пише Quartz.

Какво прави младите служители лоялни към работодателя

Не са парите. Това сочи нов доклад на консултантската компания Deloitte – според резултатите за младите служители също толкова важна е етиката на работното място и ефектът от бизнеса върху света. Повече по темата вижте тук.

Продуктивността и Facebook

Всеки има познат, който е изтрил профила си в социалната мрежа, за да обърне внимание на "по-важните" неща. Пречи ли наистина Facebook на продуктивността ни? Вижте отговорите на няколко специалисти в този текст.

Новите сгради на Дубай

Обединените арабски емирства е сред водещите държави в света по отношение на иновацията - от източници на "чиста" енергия и дигитални услуги до 3D принтирани сгради. Най-новата инициатива на емирството е до 2025 г. 25% от новите сгради да бъдат строени по този начин и според Световния икономически форум прогнозата е допустима.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Наркотичният ефект на рекламите

Според Мери Брукс, учен от Университета в Аризона, реклама, която сме чули на петгодишна възраст, може да повлияе поведението ни като потребители, дори когато сме на 50. Какъв точно е ефектът на рекламите върху мозъка ни чуйте в епизода на Hidden Brain тук или долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

КапиталНО

КапиталНО

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.