С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
16 май 2018, 16:30, 1862 прочитания

4+1 | Пречи ли Facebook на продуктивността, за младите парите не са (толкова) важни и 3D принтираните сгради на Дубай

Четири идеи за четене и една за подкаст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

4+1 | Как ще се промени пазарът на труда, краят на нюзфийда и бизнес войни

Четири идеи за четене и една за подкаст

9 май 2018
ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Airbnb между гражданите и туристите
Испания беше една от първите държави, която се обяви против новия феномен на Европа – масовия туризъм. Тогава в битката между недоволните граждани и туристите съвсем очаквано попадна и Airbnb. Сега няколко испански града затягат мерките срещу компанията, пише Quartz.

Какво прави младите служители лоялни към работодателя
Не са парите. Това сочи нов доклад на консултантската компания Deloitte – според резултатите за младите служители също толкова важна е етиката на работното място и ефектът от бизнеса върху света. Повече по темата вижте тук.

Продуктивността и Facebook
Всеки има познат, който е изтрил профила си в социалната мрежа, за да обърне внимание на "по-важните" неща. Пречи ли наистина Facebook на продуктивността ни? Вижте отговорите на няколко специалисти в този текст.

Новите сгради на Дубай
Обединените арабски емирства е сред водещите държави в света по отношение на иновацията - от източници на "чиста" енергия и дигитални услуги до 3D принтирани сгради. Най-новата инициатива на емирството е до 2025 г. 25% от новите сгради да бъдат строени по този начин и според Световния икономически форум прогнозата е допустима.



ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Наркотичният ефект на рекламите
Според Мери Брукс, учен от Университета в Аризона, реклама, която сме чули на петгодишна възраст, може да повлияе поведението ни като потребители, дори когато сме на 50. Какъв точно е ефектът на рекламите върху мозъка ни чуйте в епизода на Hidden Brain тук или долу:

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Снимка на деня Снимка на деня

Осветеният стадион в Киев преди финала на Шампионската лига

27 май 2018, 838 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
Снимка на деня

Започна свещеният за мюсюлманите месец Рамазан

Високата цена на четенето

Какво влиза в стойността на всяка книга и защо поскъпват с третия най-висок темп в ЕС през 2017 г.

Когато проблемите миришат

Екологичните протести срещу сметищата в Подмосковието започват да се превръщат в политически проблем за Кремъл

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Георги Господинов: Организираната посредственост не обича различните

Сборникът със "свръхкратки истории" "Всички наши тела" е вече в книжарниците

Зрители в повече

Как да се държим в театралния салон

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 21

Капитал

Брой 21 // 26.05.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: По-важното от уикенда и какво се очаква през новата седмица

Емисия

DAILY @7PM // 27.05.2018 Прочетете