С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 авг 2018, 17:30, 1906 прочитания

4+1 | Как нюйоркската библиотека се рекламира в Instagram, ще има ли скоро летящи коли в Япония и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Нов формат
Нюйоркската обществена библиотека (NYPL) винаги е имала страхотни инициативи. Наскоро тя отново влезе в новинарския поток – този път заради нова кампания, която успява да обедини класическите книги с модерния дигитален свят. Ако отворите историята в Instagram профила на NYPL, можете да прочетете цялата "Алиса в Страната на чудесата". Представянето на книгата е съобразено с условностите на платформата, като също така за целта са създадени специални илюстрации. Повече по темата вижте тук, а профила - тук.


Японските летящи коли идват
За някои държави летящите коли са някъде далеч в бъдещето. За японското правителство обаче те предлагат решение на задръстванията, ще привлекат туристи и ще позволят достъпа до отдалечени и труднодостъпни места. Затова Япония иска да е първото място, където те се разработват. И има план как да го постигне. Разказва Futurism.

Направи си сам
Ако потребителите не са доволни от цените и обслужването, което получават, най-вероятно ще се обърнат към конкуренцията. Ако и това не проработи, ще потърсят сами решение. Както някои интернет потребители в САЩ, които не са доволни от доставчиците, и решават сами да изградят и поддържат мрежа. Повече четете в Motherboard.

Да създадеш потребление
Сигурно ви е правило впечатление, че сцените на много американски филми са заснети в магазини за матраци. Тези магазини са уникални за американската култура и нямат еквивалент на друго място по света. CityLab разказва откъде тръгва всичко – на този линк.



ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Внимавай с този интернет

Тема на разговор на този подкаст е пристрастяването към интернет, което наскоро Световната здравна организация класифицира като заболяване. Повече по темата чуйте тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Защо държавата не рекултивира градските депа за боклуци, как да се върне интересът към БДЖ, може ли да се печели от имоти на борсата и още

21 сеп 2019, 429 прочитания

Ключицата на успеха Ключицата на успеха

Катастрофата с кортежа на председателя на парламента - между героизъм и номенклатура

20 сеп 2019, 1325 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
Снимка на деня

Кремъл разпространи кадри от лятната ваканция на президента Путин

Тайната държавна сграда

Холдингът на икономическото министерство ДКК е купил право на строеж в свързаното дружество "София тех парк" срещу 22 млн. лв.

Печели ли се от имоти на борсата

Дружествата със специална инвестиционна цел са алтернатива на директната инвестиция, а и изискват по-малки суми

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

Ново място - Cafe 1920

Традиционната българска кухня с модерен прочит

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата