4+1 | Компанията, която транспортира висша мода, как 3D принтирането помага в медицината и още
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Компанията, която транспортира висша мода, как 3D принтирането помага в медицината и още

Reuters

4+1 | Компанията, която транспортира висша мода, как 3D принтирането помага в медицината и още

Четири за четене и една за подкаст

2027 прочитания

Reuters

© Reuters


ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Маркетинг през служителите

Macy’s Style Crew. Това е името на екипа служители на Macy’s, които работят и като brand ambassadors или посланици на марката в дигитални платформи като Instagram. Компанията не е единствената, която е съзряла маркетинговия потенциал на собствените си служители за бранда. Разказва The Atlantic.

3D принтиране и медицината

Използвайки данни от компютърен томограф и ядрено-магнитен резонанс, ново поколение 3D принтери позволява на хирурзи да се подготвят с точен модел на органа, който ще бъде опериран. Повече четете на сайта на FastCompany.

Кой определя промяната

Новата тенденция е тонът за социална промяна да се задава от милиардери филантропи. Според автора на книгата Winners Take All: The Elite Charade of Changing the World (2018) Ананд Гиридаредас истинската промяна няма да дойде от там. Интервю с него четете в CityLab.

Изключително ценна стока

Някои продукти не могат да се транспортират с FedEx. Като сватбената рокля на Меган Маркъл или костюма на Бионсе за шоуто в почивката между полувремената на SuperBowl. За компанията, която прави това, разказва New York Times.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Дълготрайни последици

Дори утвърдени имена в бизнеса могат да се провалят. Пример за това е американският гигант General Electric. Защо компанията все още не може да се отърси от последиците на финансовата криза чуйте в новия епизод на The Indicator тук или долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK