4+1 | Вече може да си купим летяща кола, как Facebook пречи на журналистите и още
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Вече може да си купим летяща кола, как Facebook пречи на журналистите и още

4+1 | Вече може да си купим летяща кола, как Facebook пречи на журналистите и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

2919 прочитания

ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Китай води в ритейл бизнеса

Интернет бумът може да е достигнал по-късно до Китай, но сега потребителите в страната свикват с онлайн живота с много по-бързи темпове, отколкото всички други. Продажбите достигнаха 1 трлн. долара миналата година и са най-високи в световно ниво. Вижте как страната достигна този напредък тук.

Идва летящата кола

Да имаш летяща кола се оказва далеч не толкова трудно, колкото сме си го представяли преди. Бъдещето е вече тук. Тя се казва BlackFly и излиза на пазара през 2019 г. Цената ще е колкото тази за автомобил модел SUV. Вижте повече на този линк.

Как Facebook пречи на журналистите

В опитите си да привлича постоянно интереса на потребителите, Facebook влияе върху работата на много журналисти и писатели. Постепенно нуждата от тях намалява, както и работните им места. Вижте повече за положението, в което са поставени медиите, откакто съществува социалната мрежа, тук.

Бърза смяна на батерията

Китайската компания NIO, която е и най-новият производител на електрически автомобили, има голяма идея: смяната на батерии. Теоретично се оказва, че този процес е по-бърз и удобен, отколкото самото бързо зареждане. Четете повече в текста на Wired.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Трудният пазар

Населението на Индия е 1.3 млрд. души. Това донякъде обяснява защо американските гиганти Amazon и Netflix толкова да искат да навлязат на пазара. Двете компании вече са измислили добри международни стратегии. Но се оказва трудно да достигнат до успех в Индия. Сали Хершипс разяснява три ключови стратегии, които могат да помогнат. Слушайте тук или долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

КапиталНО

КапиталНО

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK