4+1 | Прага се обяви срещу Airbnb, кои компании са най-привлекателни за младите хора и още
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Прага се обяви срещу Airbnb, кои компании са най-привлекателни за младите хора и още

Shutterstock

4+1 | Прага се обяви срещу Airbnb, кои компании са най-привлекателни за младите хора и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

2032 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Силициевата долина отново пред Уолстрийт

Ново запитване сред стажанти в различни американски компании носи лоши новини за Уолстрийт. Според резултатите младите служители предпочитат да работят в технологични компании, докато банките и консултантите остават по-назад в класацията. Повече по темата четете тук.

По-строг контрол за Airbnb

Прага категорично е една от най-популярните европейски дестинации. И докато това е добра новина за туризма в страната, столичани не са толкова доволни. Една от причините за това – четвърт от апартаментите в центъра на града се предлагат през Airbnb. Какво следва за бизнеса на компанията в града оттук нататък четете в текста на Bloomberg Businessweek.

Ренесанс в дизайна

Тенденцията в дизайна на мобилни телефони е ясна – дисплей от край до край. Но в надпреварата си към перфектния дизайн компаниите изкараха няколко, меко казано, нестандартни предложения, пише FastCompany. Вижте ги тук.

И изкуственият интелект може да чувства

Учени от Масачузетския технологичен институт искат да научат разработван от тях изкуствен интелект да разпознава знаци за депресия при хората. За целта са проведени интервюта със 142-ма пациенти, 30 от тях – диагностицирани с депресия. Повече по темата четете във Futurism.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Как звучат победителите

Тъй като вчера се проведоха междинните избори в САЩ, водещите на Hidden bran питат – влияе ли гласът на един човек върху възприятието на други спрямо него и ако да – какви са импликациите от това за политиците. Подкаста чуйте в сайта на NPR или долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK