Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
22 яну 2019, 17:30, 3202 прочитания

4+1 | Доктор Илън и мистър Мъск - за "производствения ад" в Tesla, как да съдим за ефективността на инфлуенсъри и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Доктор Илън и мистър Мъск - "производственият ад" в Tesla

През последната година Илън Мъск беше силно разделяща фигура, като негови критици и почитатели наравно бяха шокирани от много от изпълненията му в социалните мрежи. Мъск е известен с фразата "производствен ад", като много бивши и настоящи работещи в Tesla разказват странните му избухвания и склонността да уволнява инженери за най-малката грешка. През последния месец Мъск обяви, че уволнява хиляди работещи в компаниите си, а малко поутихналите критики отново се събуждат. За изключително детайлен поглед от разнообразни гледни точки върху това какво е да работиш за Илън Мъск, прочетете тук.


Как да съдим за ефективността "инфлуенсъри" на брандове
Все по-общоприето е хора в маркетинг индустрията да се самоопределят като "инфлуенсъри". Този нов тип маркетинг реално се състои в това известни личности и брандове да работят заедно, за да разширят обсега на бранда. Докато много брандове са успешни в тази стратегия, не е особено лесно да се изчислят реалните дивиденти от стратегиите включващи социални медии, камо ли ефективността на даден "инфлуенсър" за вашия бранд. Ако искате да научите повече, прочетете тук.

Харуки Мураками и как да задаваме правилните въпроси
Известният японски автор Харуки Мураками е включил кратък разказ на име Cream в броя на New Yorker от тази седмица. В интервю с автора Дебора Трайсман обсъжда мотивите в разказа, странния житейски опит на Мураками и литературните му влияния и колко е важно за пътя ни в живота да задаваме правилните насочващи въпроси. Интервюто и линк към самия разказ може да намерите тук.

Повечето хора някак си все още не знаят базови факти за Facebook
Въпреки всички дискусии за ролята на Facebook в модерния политически живот изслушванията в Конгреса за бизнес практиките на компанията и дългата обществена дискусия за регулация на социалните мрежи, повечето хора все още не знаят почти нищо за Facebook. Проучване на Pew Research показва, че повечето запитани американци дори не знаят, че Facebook събира данни за поведението им, за да може да им предлага персонализирани реклами. Прочетете повече тук.



ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Как науката се "разпространява"
През 1847 г. австро-унгарският доктор Игнар Семелвайс предлага на колегите си революционната идея да си мият ръцете, преди и след прегледа на всеки пациент. Идеята на Семелвайс не се приема добре в лекарските среди въпреки доказателствата, че в клиники, в които се е прилагала, смъртните случаи забележимо намаляват. Защо дори образовани и напредничави за времето си хора отказват да приемат нови идеи и доказателства, че до този момент са грешили? Чуйте повече за психологическите бариери пред нови знания тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Снимка на деня Снимка на деня

Суперлуна по време на пандемия

8 апр 2020, 364 прочитания

Снимка на деня Снимка на деня

7 апр 2020, 1159 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
Снимка на деня

Модели представят пролетно-лятната колекция на Ирис ван Херпен в седмицата на висшата мода в Париж

Още от Капитал
Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10