С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 апр 2019, 17:30, 1768 прочитания

4+1 | Японската ваканция, която тревожи инвеститорите, за хаотичната европейска външна политика и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Златната японска седмица

Удължената пролетна ваканция в Япония тревожи инвеститорите - между 27 април и 6 май работещите в цялата страна, включително банките и финансовите институции, излизат в почивка. Глобалните пазари обаче не спират да функционират през това време и съществува реална опасност за позициите на инвеститорите на борсата в Токио. Насъбралите се празници и свободните дни между тях включват и коронацията на престолонаследника Нарухито. Прочетете повече тук.


Проблемът с европейската външна политика
На теория ЕС има обща дипломатична служба, а външната политика на съюза се определя чрез единодушие. Реалността обаче е, че европейските държави имат многовековно изграждани външни политики, които не се смесват лесно. Финалният резултат от това е, че ЕС рядко говори на един глас, особено когато става дума за важни геополитически теми. Прочетете повече тук.

Какво прави стартъпите в Сан Франциско толкова успешни
Няма правило създателите на Dropbox, Uber, Lyft, AirBnB и Twitter да са били длъжни да отворят офисите си в радиус от няколко мили един от друг. Въпреки това стартъпите в Сан Франциско наистина изглеждат по-успешни, отколкото стартъпите в други части от САЩ. TechCrunch открива определени прилики във формулата зад всеки един от тях. Прочетете повече тук.

Исландската трансформация
Тези дни Исландия е навсякъде - в "Игра на тронове", като популярна туристическа дестинация и като източник на красиви снимки в Instagram. Само преди три десетилетия обаче Исландия е имала 2 телевизионни канала, а природата й е смятана за толкова неприветлива, че НАСА е изпращала космонавтите си да тренират на малкия остров за лунни мисии. Прочетете повече тук.



ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Градове с обратна връзка

Стават ли градовете ни по-достъпни и пригодени към хората с развитието на технологиите? На теория огромните потоци от данни, които влизат в дигиталната сфера всеки ден, би трябвало да карат градовете да отговарят на нуждите на населението. За жалост подобна промяна не се наблюдава особено често, като освен нови технологии са необходими и идеи за това как да се преодолее пропастта в общуването между граждани, институции и бизнес. Можете да слушате тук.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Прокурорският двоен план, кога и как ще заработи 5G мрежа в България, филмите на "Киномания" 2019 и още

16 ное 2019, 927 прочитания

До интерконектора и назад 1 До интерконектора и назад

Как Бойко Борисов въведе ударно новата американска посланичка в българската политика, история, култура, медии, бизнес, бит и душевност

15 ное 2019, 3523 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
Снимка на деня

Привърженици на Екрем Имамоглу празнуват, след като 17 дни след изборите, той получи официален мандат за кмет на Истанбул

Още от Капитал
Трудни времена за SoftBank

След фиаското с WeWork империята на Масайоши Сон има нужда от промяна

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Кой, ако не той

"Български пощи" може да използват дружество на Пеевски за подизпълнител на задачата да разнасят вестници и списания

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Близкият и далечен Николай Атанасов

Поетът и ЛГБТ активист почина на 41 години и остави литературно наследство, което ще бъде открито от ново поколение читатели

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10