С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 юни 2019, 12:22, 3351 прочитания

Фестивалът на уличната храна очаква гурманите този уикенд на Женския пазар

Тази година StrEAT Fest ще продължи два дни - на 8 и 9 юни, а организаторите от "Бакхус" обещават повече изложители и повече пространство

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За трета поредна година Женския пазар ще се превърне в гореща кулинарна точка в София този уикенд, когато ще проведе Бакхус StrEAT Fest. Този път фестивалът за улична храна ще продължи два дни - 8 и 9 юни, от 10 до 22 ч. в реновираната част на Женския пазар - пространството между ул. "Цар Симеон" и ул. "Св. св. Кирил и Методий".

Мястото ще бъде разделено на зони, в които гостите ще могат да опитат храни, приготвени на място от ресторанти, вина, крафт бири, коктейли, сладкиши, джелато, кафе, селекция от продукти на български производители и фермери и още. Организаторите от "Бакхус" споделят, че целта на фестивалът е да развие пазарната култура, а същевременно те са се погрижили този уикенд да стане празник и да превърне преживяването "на пазар" в съвсем ново усещане.


Ключова част от фестивала, разбира се, ще бъдат двете зони с 16 избрани ресторанта, които ще адаптират менюто си за "улицата" и ще предложат на посетителите типични ястия от различни национални кухни: тайландска (Royal Thai), японска (Hamachi-ni), френска (L'Instant Boutique & Catering), италианска (IL Teatro и прясна паста "Паризи") модерна българска кухня (ресторант "Кармаре"), турска (Turquoise), виетнамска (Lili Pham), мексиканска ("Такотека"), азиатска "Кото Chef’s Room" и още аЕstivum Zornitza Family Estate, "Samokovi хотел Рила-Боровец", Q-fteteria, hummusbar, Ribs Brothers и "Томеко".

Любителите на виното ще могат да дегустират и закупят качествени вина от български производители на специален вино бар на DiVino, както и качествени вина от цял свят на щанда на Seewines. В зона "Напитки" ще има още вино, крафт бири, коктейл-бар и други алкохолни и безалкохолни напитки, специалните кафета на Специално кафе за освежаване от Chucky’s и Dabov, както и воден бар на Acqua Panna & S. Pellegrino.

В зона "Сладко&Солено" ще има хляб и печива, сладкиши, палачинки, веган предложения, джелато и други сладоледи и още. Производители и фермери пък ще предложат много интересни продукти.



Музиката - на живо с джаз бенд и с DJ сетове, разбира се, ще съпътства цялото събитие, а за децата ще има специален кът с надуваем замък.

Събитието ще има 5 входа за бърз и лесен достъп от всички страни на фестивала. Входът за 1 човек е 5 лв., като билети могат да се закупят онлайн. Подробна информация може да се намери на сайта на събитието или във Faccebook събитието
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Снимка на деня Снимка на деня

General Motors представи новия дизайн на C8 Corvette

21 юли 2019, 795 прочитания

4+1 | Как всички дадоха данните си на FaceApp, за самотата на големите модерни градове и още 1 4+1 | Как всички дадоха данните си на FaceApp, за самотата на големите модерни градове и още

Четири идеи за четене и една за слушане

21 юли 2019, 923 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Седмицата" Затваряне
4+1 | Трябва ли да третираме захарта като цигарите, за футуристичната централа на Apple и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

Държавата с най-отворените данни в света

Как България неволно настигна скандинавските страни по публичност на доходите

Трусовете на продуцентския пазар

Новият телевизионен сезон започва без някои ключови предавания

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Арх. Стефка Георгиева и елегантният брутализъм

Виена се запознава с наследството на една изключителна българска архитектка. Ние също.

Made in Poland

"АБВ на полския дизайн" в Пловдив изследва един век история и поставя въпроса за преосмислянето на миналото