4+1 | Когато чувствата заместват фактите в политиката, какво е влиянието на телефоните върху нас и още
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

4+1 | Когато чувствата заместват фактите в политиката, какво е влиянието на телефоните върху нас и още

Pexels

4+1 | Когато чувствата заместват фактите в политиката, какво е влиянието на телефоните върху нас и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

1741 прочитания

Pexels

© Pexels


ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

За влиянието на телефоните върху живота на хората

Телефонът се появява в живота на хората в края на 19-и век, а днес мобилните телефони са незаменима част от ежедневието ни. Те ни позволиха да бъдем достъпни на практика във всеки един момент, което ни накара да мислим, че трябва да сме на разположение във всяка ситуация. Прочетете повече по темата в текcта на The New York Times.

Когато чувствата заместват фактите в политиката

Политическият икономист от Лондонския университет Уилям Дейвис документира в последната си книга борбата между разума и чувствата в политиката. Той твърди, че днешната политика – и в лявата част на политическия спектър, и в дясната, е прекалено емоционална. Разберете повече в текста на The Economist.

За ползите от хумора на работното място

Хуморът играе огромна роля в създаването на дълготрайни приятелски връзки, а стотици психолози са демонстрирали благоприятните му за здравето ефекти. Той обаче играе важна роля и на работното място. От една страна, всеки офис си има собствен почти граничещ с абсурда език и шеги. От друга, хуморът на място е силен ораторски инструмент, който може да фокусира вниманието на работещите, дори когато става дума за изключително скучни финансови презентации и безкрайно изреждане на цифри. Прочетете повече тук.

За тактиките за убеждаване в интернет

Понякога дори драматичните романтични филми нямат патоса на изскачащите известия, които получаваме, когато анулираме онлайн абонамент. Тази тактика е само една от многото, които търговците използват, за да манипулират потребителите. Екип от изследователи от Принстънския университет обобщава "измамните" техники на търговците, използвайки данни от над 11 хил. сайта за пазаруване. Разказва The Atlantic.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Уроците от полярните експедиции

Полярните експедиции бяха викторианският еквивалент на космическата надпревара. Световните сили се опитваха да бъдат първи, финансирайки операции в най-негостоприемните части на света като демонстрация на надмощието си над природата и една над друга. Тези експедиции може да служат като своеобразни уроци в съвременната космическа надпревара. Повече по темата чуйте тук.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK