Строител на капитализма: Виолета Комитова

Регионалният министър Виолета Комитова би била безспорният победител в евентуално състезание за служебен министър, срещу когото има най-много протести и искания за оставка. Последната седмица тя се активизира в още по-голяма степен, с което събра и още противници. Първо, подопечената й пътна агенция скъса договорите за поддръжка на областните пътища и сега търси нови изпълнители. Това е удар по групата протестиращи строителни фирми, които през годините ГЕРБ научи да им дава малък договор за зимно почистване, към който без търг се прикачат основни ремонти за десетки милиони левове.

Второ, обяви план за вдигане на тол-таксите, с което разгневи друга голяма група - на товарните и автобусните превозвачи. Която угодно забравя, че правителството на ГЕРБ обеща временни по-ниски тарифи, и то ако се събират достатъчно приходи. Но данните показват, че постъпленията от тол-такси са критично малко - дори под тези от винетки. И в двата случая Комитова има основания да иска промяна. Проблемът е, че идват избори и решенията отиват в далечното неизвестно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове