Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Тези хора вземат стратегическите решения в страната. Все едно да залепиш на предното стъкло на движещ се автомобил някакъв фототапет. Дали по върховете не върви експеримент по самовнушение автохипноза?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Не пълзи дегизиран в парка, пък и какво ли ще види и чуе там. Но може да пътува с влак и автобус, да си поговори с обикновените хора. Да плати на когото трябва и да получи необходимата информация или обещание за съдействие при приватизация на нещо важно, например. Много неща може!
Колкото и да не харесвам хора като Валери Найденов, не мога да не се съглася с оценката му. Някъде в третата година от идването си на власт всяко управление се отдалечава от реалността до ниво, при което всеки нормален човек си мисли, че живее в паралелен свят. При ГЕРБ-овците това стана най-бързо спрямо предните три управления, като това е съчетано и с най-забележимото отдалечаване от "живия" живот.
Колкото до парите - това не може да е тема на един финансов министър, още повече пък на човека, допринесъл най-много за обедняване на народа от времето на Луканов насам. Неговата задача не е да се занимава със спестяванията, а да осигури условия, при които всички ще имат достатъчно за едно средноевропейско ниво на преживяване. Има една група от около 0,8 млн души, които са на прага на средната класа - това е повод за притеснение, защото нивото е прекалено ниско за нормална страна. Би трябвало тези хора да са поне тройно повече, но колко са истинската средна класа, тези с над 100 000 евроси разполагаеми бързоликвидни пари?
Защо ли от коментирането на някакви думи на Не-в-Дянков ми се появява усещане, че той директно упреква богатите, че са богати. Вместо това, по-добре да си посипе главата с пепел, че е направил всичко възможно да обеднеят всички останали, или поне повечето от тях...
Учудена съм, че толкова малко хора, в сравнение с най-развитите страни, пътуват гратис, като имам предвид масовата беднотия на хората, които пътуват с масовия градски транспорт, и разликата в стандартите изобщо.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.